یک‌شنبه 15 مهر 1403

تربیت فکری و پرورش اخلاقی کودکان را با جدیت دنبال می کنیم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تربیت فکری و پرورش اخلاقی کودکان را با جدیت دنبال می کنیم

قوامی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، تلاش در جهت رشد خلاقیت کودکان و نوجوانان با استفاده از الگوهای ایرانی و اسلامی را از اهداف و رسالت های کانون پرورش فکری دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، عالیه قوامی با اشاره به بحث کرونا و اثر آن بر آموزش کودکان و نوجوانان اظهار داشت: به علت شرایط به وجود آمده خانواده ها مجبور شدند که وسایل ارتباط جمعی و الکترونیکی مانند موبایل و تبلت را بدون زیرساخت فکری و فرهنگ سازی برای کودکان و نوجوانان، در اختیار آنها قرار دهند.

وی افزود: اگر اقدامات لازم صورت نگیرد و به این مسئله توجه نشود در آینده ما شاهد نسلی منزوی و افسرده که مورد هجمه های فرهنگی زیادی قرار گرفته است، خواهیم بود.

قوامی با اشاره به رسالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، عنوان کرد: تربیت فکری، پرورش اخلاقی و تلاش در جهت رشد خلاقیت کودکان و نوجوانان با استفاده از الگوهای ایرانی و اسلامی از جمله اهداف و رسالت های کانون پرورش فکری است.

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با کسب رتبه چهارم ادارات کانون پرورشی فکری سراسر کشور در سال 1399 و بیشترین درصد رشد دو سالانه از سال 97 تا 99، جز 10 رتبه برتر کشوری قرار گرفته است.

انتهای پیام /