یک‌شنبه 8 مهر 1403

تربیت کارشناسان در حوزه کسب و کار ورزشی اولویت مرکز آموزش علمی کاربردی

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
تربیت کارشناسان در حوزه کسب و کار ورزشی اولویت مرکز آموزش علمی کاربردی

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی فدراسیون سوارکاری درخصوص آخرین وضعیت این مرکز مطالبی را بیان کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الهام کیام مهر، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی فدراسیون سوارکاری اظهار داشت: یکی از اهداف اولیه این مرکز توسعه آکادمیک صنعت اسب و همچنین تربیت کارشناسان برجسته در حوزه کسب و کار ورزشی و معرفی مدیران جوان با دانش و توانمندی بالا به حوزه ورزش کشور است.

وی همچنین افزود: مرکز علمی کاربردی فدراسیون سوارکاری از سال 1389 با دو رشته مربیگری پایه سوارکاری و پرورش اسب در مقطع کاردانی آغاز به کار کرده و امروز با بیش از 550 دانشجو در 15 رشته در حوزه ورزش، مدیریت و دامپزشکی در مقاطع کاردانی و کارشناسی فعالیت می‌کند.

کیان مهر در خصوص ویژگی‌های مرکز گفت: ما تنها مرکز زیر مجموعه فدراسیون سوارکاری هستیم و فارغ التحصیلان کاردانی مربیگری پایه سوارکاری ما بعد از پایان دوره تحصیل با آزمون عملی کارت مربیگری درجه 3 دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اقدامات مرکز در راستای دانش بنیان شدن و تحقق شعار سال گفت: این دانشگاه دارای مجوز مرکز نوآوری و همچنین در حال تبدیل شدن به مرکز رشد است.

کیان مهر همچنین تاکید کرد: پذیرش دانشجو بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی از یکم تیرماه آغاز و به مدت محدودی ادامه دارد.