جمعه 31 فروردین 1403

تردد در آزاد راه تهران - شمال در جریان است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تردد در آزاد راه تهران - شمال در جریان است

تهران - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اعلام کرد: هم اکنون تردد خودروها در آزاد راه تهران - شمال در جریان است و روز گذشته بدلیل ترافیک سنگین از سمت شمال تا حوالی ساعت 2 بامداد این مسیر بسته بود.

عادل مصدقی روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: بدلیل ترافیک سنگین از سمت شمال به سمت تهران و برای تخلیه این بار ترافیکی آزاد راه تهران - شمال تا ساعت 2 بامداد امروز بسته شد.

وی افزود: در روز جمعه هفته‌های گذشته نیز این کار انجام شد و بدلیل اینکه روز جمعه از سمت تهران به شمال تردد اندک است و برای تخلیه بار ترافیکی آزاد راه تهران - شمال برای ساعاتی مسدود شد اما در حال حاضر تردد در این آزاد راه بدون هیچ مشکلی در جریان است.

به گفته مصدقی، تردد در تمامی مسیرهای استان تهران بدون هیچ مشکلی در جریان است و هیچ مسیری در این استان مسدود نیست.

معاون راهداری استان تهران درباره آخرین وضعیت ترافیکی در مسیرهای ورودی به تهران گفت: در حال حاضر ترافیک در مسیرهای ورودی تهران به ویژه از مناطق شرقی پایتخت نیمه سنگین است.

به گفته مصدقی، ترافیک در آزاد راه های کرج - تهران و همچنین ساوه به تهران بصورت پرحجم در جریان است.

وی خاطرنشان کرد: شب گذشته نیز ترافیک در مسیرهای شرقی استان تهران از جمله آزاد راه پردیس - تهران و همچنین فشم به تهران نیز سنگین بود.

مصدقی به رانندگان توصیه کرد با سرعت مطمئنه در مسیرها حرکت کنند و برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی در مسیرهای سراسر کشور به سامانه 141 تماس حاصل کنند.

*س_برچسب‌ها_س*