جمعه 10 فروردین 1403

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب آهن

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب آهن

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب آهن در بازی امروز 22 مرداد در این مطلب قابل مشاهده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین پرسپولیس و ذوب آهن امروز در چارچوب هفته اول لیگ برتر در اصفهان به مصاف هم خواهند رفت. نکته جالب توجه در خصوص این بازی محرومیت یحیی گل محمدی و مهدی تارتار از نشستن روی نیمکت تیم شان است.

پرسپولیس علاوه بر سرمربی‌اش، امید عالیشاه و مرتضی پورعلی‌گنجی را هم به‌دلیل محرومیت در اختیار ندارد و جالب این است که پورعلی‌گنجی به‌خاطر کارت قرمزی که در زمستان سال93گرفته از این بازی محروم است! او روز 23بهمن 1393با پیراهن نفت تهران مقابل پیکان اخراج شده و 10روز بعد به تیم تیانجین تدا چین پیوسته است.

حالا که بعد از 8 سال به ایران برگشته درحالی‌که تیم سابقش کاملا منحل شده باید بابت آن کارت قرمز یک جلسه محرومیت را تحمل کند.

پرسپولیس بدون او احتمالا با زوج نعمتی و گولسیانی در دفاع میانی بازی خواهد کرد. قرمزها در خط حمله هم فقط مهدی عبدی را برای این بازی دارند. البته قرارداد مهاجم خارجی این تیم یورگن لوکادیا روز گذشته رسمی شد اما او به بازی اول پرسپولیس نمی‌رسد و حامد پاکدل و وحید امیری هم مصدوم هستند و در این بازی حضور ندارند.

با این حال امروز در درون دروازه پرسپولیس، علیرضا بیرانوند به میدان خواهد رفت و خط دفاعی سرخ‌ها در غیاب پورعلیگنجی محروم با حضور گولسیانی و علی نعمتی شکل خواهد گرفت. در جناحین خط دفاعی هم احمدی و دانیال اسماعیلی فر به میدان خواهند رفت.

اما در خط میانی کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک حضور خواهند داشت و دو بازوی کناری سرخ‌ها در این بازی سعید صادقی و سروش رفیعی خواهند بود. در خط حمله هم مهدی عبدی به میدان خواهد رفت و پشت سر او هم مهدی ترابی قرار خواهد گرفت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب آهن:

بیرانوند، گولسیانی، نعمتی، اسماعیلی‌فر، احمدی، سرلک، کامیابی نیا، ترابی، صادقی، رفیعی و عبدی