یک‌شنبه 27 خرداد 1403

ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران

استقلال برای اینکه خیالش از حفظ صدر جدول رده‌بندی راحت باشد به دنبال یک پیروزی خارج از خانه است. ترکیب احتمالی استقلال در فینال یک از سه استقلال برای اینکه خیالش از حفظ صدر جدول رده‌بندی راحت باشد به دنبال یک پیروزی خارج از خانه است. ترکیب احتمالی استقلال در فینال یک از سه به گزارش عرشه آنلاین، لیگ برتر به سه هفته پایانی خود رسیده است و رقابت در بالا و پایین جدول رده بندی نیز با حساسیت...

استقلال برای اینکه خیالش از حفظ صدر جدول رده‌بندی راحت باشد به دنبال یک پیروزی خارج از خانه است. ترکیب احتمالی استقلال در فینال یک از سه

به گزارش عرشه آنلاین، لیگ برتر به سه هفته پایانی خود رسیده است و رقابت در بالا و پایین جدول رده بندی نیز با حساسیت بسیار بالایی دنبال می‌شود جایی که استقلال و پرسپولیس برای بقا در برای کسب عنوان قهرمانی رقابت سخت و نفسگیری با یکدیگر دارند و نکته جالب اینکه آنها باید مقابل تیم‌هایی قرار بگیرند که برای بقا در لیگ تلاش می‌کنند.

استقلال که هفته قبل بدون چند بازیکن اصلی خود توانست با یک گل از سد فولاد عبور کند حالا با بازگشت بازیکنان محروم و مصدومش می‌تواند با دست پر در قائمشهر به مصاف میزبان خود یعنی نساجی برود.

* سید حسین که توانست پس از چند دیدار در بازی با فولاد دروازه‌اش را بسته نگه دارد، حالا سه ماموریت دشوار و تعیین کننده را در پیش دارد و اولین آن، کلین‌شیت مقابل نساجی در قائمشهر است و باید دید که کاپیتان آبی‌ها از این ماموریت دشوار سربلند بیرون خواهد آمد یا خیر

به دلیل محرومیت روزبه و مصدومیت مرادمند، استقلال در بازی قبل مجبور شد تا از حامدی‌فر در پست مدافع راست خط دفاعی سه نفره استفاده کند. اما حالا چشمی محرومیت خود را سپری کرده و به ترکیب تیم بازگشته است. رافائل سیلوا نیز که در بازی با فولاد عملکرد خوبی از خود نشان داد و رهبری خط دفاعی استقلال را بر عهده گرفته بود، امروز نیز از ابتدا به میدان می‌رود. ایمان سلیمی که گل حساس و سه امتیازی را مقابل فولاد به ثمر رساند نیز سومین مدافع تیم نکونام است.

* صالح حردانی بازی با تیم سابقش یعنی فولاد را به دلیل محرومیت از دست داده بود. حالا او که جای خالی‌اش مقابل تیم خوزستانی حس می‌شد، به ترکیب بازگشته و از ابتدا به میدان می‌رود. در سمت چپ نیز پدیده استقلال در این فصل یعنی ابوالفضل جلالی در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

* پس از آسیب دیدگی مهدی‌پور، کادرفنی استقلال برای ساخت یک خط هافبک مبارز و قدرتمند، از زبیر نیک نفس استفاده کرده بود. بازیکنی که امروز نیز در کنار آرش رضاوند برای استقلال به میدان می‌روند و وظیفه تقابل با خط هافبک نساجی را بر عهده خواهند داشت.

* از زمانی که جلال الدین ماشاریپوف به عنوان هافبک تهاجمی پشت مهاجمان بازی می‌کند و یا در مواقعی که در پست وینگر چپ به کار گرفته شده، بازدهی خوب و بالایی برای استقلال داشته است. او امروز نیز جلوتر از دو هافبک میانی به کار گرفته خواهد شد و ممکن است در طول مسابقه نیز تغییر پست داده و به عنوان وینگر چپ انجام وظیفه کند.

* مهرداد محمدی که در شب دیدار با شمس آذر درخشش قابل توجهی داشت، در دیدارهای اخیر نتوانسته عملکرد خوبش را در گلزنی یا گلسازی تکرار کند. شاید دیدار با نساجی همان مسابقه‌ای باشد که محمدی بتواند به روزهای خوبش بازگردد. در کنار او، شاهد حضور گوستاوو بلانکو خواهیم بود که توانسته از قدرت بدنی و توانایی‌هایش روی ضربات هوایی استفاده کرده و کاملاً به کار نکونام بیاید.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با نساجی:

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، ایمان سلیمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو

منبع ورزش3

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران 2