چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

ترکیب داوران بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان کامل شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
ترکیب داوران بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان کامل شد

تهران - ایرنا - همزمان با معرفی داوران و اساتید پنج رشته بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، ترکیب داوران و اساتید این رویداد هنری کامل شد.

به گزارش ایرنا از واحد ارتباطات و رسانه بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، پس از معرفی داوران و اساتید 6 رشته کاریکاتور، خوشنویسی، نگارگری، طراحی، نقاشی، سفال و سرامیک، داوران و اساتید رشته‌های مجسمه‌سازی، گرافیک، عکاسی، تصویرسازی و رسانه‌های هنری جدید نیز مشخص شدند تا بدین ترتیب، ترکیب داوران و اساتید حاضر در بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران کامل شود.

براین اساس در رشته مجسمه‌سازی، نگار نادری‌پور به عنوان داور و استاد کارگاه و روح‌الله شمسی‌زاده به عنوان داور حضور خواهند داشت.

در رشته تصویرسازی، عاطفه ملکی‌جو به عنوان داور و استاد کارگاه و محمدعلی بنی‌اسدی به عنوان داور فعالیت خواهند داشت.

در رشته گرافیک، مریم کهوند به عنوان داور و استاد کارگاه و فرزاد ادیبی به عنوان داور حضور خواهند داشت. در رشته عکاسی، مجید ناگهی به عنوان داور و استاد کارگاه، محمود مروتی و کیارنگ علایی نیز به عنوان داور در کنار هنرجویان جوان خواهند بود.

سرانجام، در رشته رسانه‌های هنری جدید، امیر راد به عنوان داور و استاد کارگاه و نظام‌الدین امامی‌فر به عنوان داور حاضر خواهند بود.

مرکز هنرهای تجسمی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها به منظور رقابت در عرصه خلاقیت‌های هنری، ارتقای تخصصی هنرجویان و با هدف شناسایی و معرفی جوانان با توجه به مؤلفه شایستگی و ارتباط هنری هنرمندان جوان سراسر کشور، با حضور استادان با سابقه دانشگاهی و هنرمندان، بیست و نهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران را شهریور امسال در تهران برگزار می‌کند.

این جشنواره به دبیری محمدمهدی رحیمیان، در 11 رشته ارتباط تصویری (پوستر)، تصویرسازی، خوشنویسی (نستعلیق)، سفال و سرامیک، عکاسی، کاریکاتور (کارتون)، مجسمه‌سازی، طراحی، نقاشی، نگارگری (نقاشی ایرانی، گل و مرغ، تذهیب) و هنرهای جدید (ویدیوآرت، چیدمان، هنر محیطی) برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ترکیب داوران بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان کامل شد 2