شنبه 14 مهر 1403

ترکیب پرسپولیس مقابل چادرملو اعلام شد

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
ترکیب پرسپولیس مقابل چادرملو اعلام شد

ترکیب پرسپولیس در دیدار مقابل چادرملو اردکان با چند تغییر و سورپرایز اعلام شده است.

از چارچوب هفته هفتم لیگ برتر، پرسپولیس در تهران میزبان چادرملو اردکان است. دیداری بین دو تیم که فاصله سه امتیازی از یکدیگر دارند و هر کدام با کسب پیروزی در این مسابقه می‌توانند شرایط خود را در بین تیم های بالای جدولی بهتر کنند.

قرمزپوشان تهرانی در شرایطی پای به میدان این مسابقه خواهند گذاشت که بازی قبلی خود را مقابل پاختاکور ازبکستان به تساوی رسیده‌اند تا خوان گاریدو و شاگردانش همچنان در رقابت های آسیایی، بدون برد باشند.

با این وجود آخرین دیداری که پرسپولیس در لیگ برتر داشته، یک خاطره بسیار شیرین برای قرمزهاست. مسابقه‌ای که سرخ‌ها توانستند با یک گل مقابل حریف سنتی یعنی استقلال برنده باشند و حالا پرسپولیس این شانس را دارد در صورت کسب پیروزی برابر چادرملو و توقف احتمالی ملوان و سپاهان، حتی با یک بازی کمتر هم صدرنشین شود.

در سمت مقابل چادرملو هم باتوجه به اولین فصل حضورش در لیگ برتر، خوب نتیجه گرفته است. تیم اردکانی با کسب 7 امتیاز از سه بازی اخیر خود، هم اکنون 8 امتیازی است و فقط سه امتیاز با رقیب بزرگ امروز خود در جدول فاصله دارد.

شاگردان سعید اخباری در تلاش خواهند بود با کسب اولین پیروزی تاریخ خارج از خانه لیگ برتری خود، وضعیت خود را در بالای جدول بهبود بخشند و البته برای این اتفاق نیازمند یک پیروزی بزرگ و تاریخی در تهران هستند که چندان آسان نخواهد بود.

این اولین مسابقه تاریخ بین پرسپولیس و چادرملو خواهد بود تا تیم قرمزپوش تهرانی، با یک رقیب جدید در لیگ برتر ملاقات کند. تنها سابقه رویارویی بین اعضای دو تیم هم به تک بازی سعید اخباری مقابل قرمزها برمی‌گردد که این سرمربی این تک مسابقه را با باخت پشت سر گذاشته و باید دید نتیجه دیدار امروز چگونه رقم خواهد خورد.

نکته دیگر این مسابقه برگزاری بازی در ورزشگاه تختی تهران است تا این ورزشگاه قدیمی تهران پس از مدت‌های طولانی دوباره به چرخه میزبانی در لیگ برتر بازگردد.

نتیجه هفته گذشته: پرسپولیس در اراک با یک گل از سد استقلال در دربی گذشت و چادرملو در یزد با نتیجه مشابه، مس رفسنجان را شکست داد.

وضعیت در جدول: پرسپولیس با 11 امتیاز چهارم است و چادرملو اردکان با 8 امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران

پرسپولیس - چادرملو اردکان

شنبه 14 مهر ساعت 17

ورزشگاه تختی تهران

تیم داوری: احمد محمدی، امیرمحمد داودزاده، مهدی سیفی و میثم حیدری

ترکیب پرسپولیس

الکسیس گندوز، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، فرشاد فرجی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، وحید امیری، اوستون اورونوف، یاسین سلمانی، علی علیپور

سرمربی: خوان کارلوس گاریدو

از میان اخبار

ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - چادرملو در هفته هفتم لیگ برتر

ساعت بازی فوتبال استقلال - هوادار در هفته هفتم لیگ برتر

اتفاق جالب برای ستاره مراکشی پرسپولیس در ایران

گزینه هدایت پرسپولیس، سرمربی استقلال می‌شود؟