دوشنبه 16 مهر 1403

تستر عطر و ادکلن اورجینال چیست؟

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
تستر عطر و ادکلن اورجینال چیست؟

خرید ادکلن و عطر با رایحه جدید و متفاوت می تواند یک مساله چالش برانگیز برای شما باشد. گاهی اوقات ممکن است که شما تصمیم به تهیه عطر و ادکلن جدیدی بگیرید اما در مورد بو و رایحه آن اطلاعاتی نداشته باشید و مطمئن نباشید که با روحیه و شخصیت شما سازگار باشد یا نه؟ در چنین حالتی وجود تستر عطر می تواند به شما کمک زیادی داشته باشد و به شما کمک کند که یک انتخاب خوب، مطمئن و عالی داشته باشید.

منظور از تستر عطر و ادکلن اورجینال چیست؟

شاید برای شما این سوال ایجاد شود که تستر عطر چیست و چه کاربردی می تواند داشته باشد؟ در پاسخ به این سوال باید اشاره کنیم که تستر عطر همانگونه که از اسم آن مشخص است یک نمونه از عطر و ادکلن های اورجینال است که برای تست مشتریان طراحی و تولید شده است.

در واقع شرکت ها و برند های مطرحی که در زمینه تولید عطر و ادکلن مشغول به فعالیت هستند همراه پکیج های عطری به فروش می رسانند یک تستر عطر را نیز در اختیار فروشندگان عطر و ادکلن قرار می دهند. این تستر ها کاملا عطر و رایحه عطر و ادکلن اصلی را دارد و به مخاطبان کمک می کند که به شکل راحت تری خرید خود را انجام دهند و در عین حال با رایحه و کیفیت عطر نیز آشنا شوند.

همچنین وجود تستر های عطر در مراکز فروش می تواند به فروشندگان این کمک را بکند که بسته های اصلی را که از قیمت بیشتری برخوردار هستند باز نکنند و با کمک تستر عطر، برند و محصول را به مشتریان معرفی نمایند.

رهاپرفیوم از جمله مراکزی است که ویژگی های مربوط به تستر عطر و ادکلن را به شما معرفی می کند و شما می توانید اطلاعات کافی در این زمینه را در سایت رهاپرفیوم به دست آورید.

ویژگی های مربوط به تستر عطر

تستر های عطری که توسط شرکت های اورجینال و برند ساخته می شوند می توانند کاملا شبیه عطر و ادکلن های اصلی باشند، گاهی اوقات اندازه ای که برای تستر ها در نظر گرفته می شود کوچک تر است اما همان مشخصات اصلی عطر بر روی شیشه آن ثبت می شود. بسته بندی هایی که برای تستر های عطر در نظر گرفته می شوند معمولا در دو رنگ سعید و قهوه ای هستند اما برخی از برند ها بسته بندی تستر را مشابه با عطر اصلی در نظر می گیرند.

یکی دیگر از مشخصاتی که برای تستر های عطر و ادکلن در نظر گرفته می شود این است که معمولا روی بسته بندی و شیشه آن ها جمله tester و not for sale نوشته می شود. این جملات نشان دهنده این هستند که این محصولات صرفا جهت تست عطر و ادکلن ها تولید شده اند و قابل فروش به مشتریان نیستند.

رایحه و عطری که تستر ها دارند باید به گونه ای باشد که مخاطب را به خرید عطر و ادکلن اصلی ترغیب کند.

تستر تقلبی و تفاوت آن با تستر اورجینال

شاید شما تصور کنید که در زمینه تولید تستر عطر هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و تمامی تستر هایی که در بازار وجود دارند اصل و اورجینال هستند. اما این یک تصور کاملا اشتباه است، از آنجایی که امروزه فروش تستر های عطر نیز رواج پیدا کرده است برخی افراد سود جو از این مساله سو استفاده می کنند و عطر و ادکلن های تقلبی را به عنوان تستر عطر به فروش می رسانند.

تستر های تقلبی که در بازار وجود دارند معمولا به عنوان عطر های استوک یا بدون جعبه به بازار عرضه می شوند در حالی که شیشه های این محصولات معمولا با اسانس های بی کیفیت پر می شود.

اگر شما قصد خرید عطر دارید و می خواهید تستر آن را تهیه کنید بهتر است که به برخی از ویژگی های تستر اورجینال توجه داشته باشید؛

تستر اورجینال معمولا همگی جعبه دارند و بر روی جعبه آن بچ کد حک شده است

با استفاده از با کد خوان و چک بارکد ثبت شده بر روی تستر نیز می توان اصل یا فیک زودن تستر را تشخیص داد.

بالا نبودن درصد الکل

توجه به نحوه بسته بندی

و...

آیا تستر عطر با سمپل عطر یکی است؟

یکی دیگر از تصورات اشتباهی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است که تستر عطر و سمپل عطر یکی هستند. اما این مساله نیز اشتباه است. سمپل های عطر که معمولا اندازه کوچیکی دارند و در بسته بندی هایی با حجم کم قرار داده می شوند به عنوان اشانتیون در بسته های خرید افراد قرار داده می شود. این سمپل ها می توانند در حجم بسیار کم1.5تا 2 میلی لیتر بسته بندی شوند و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

سمپل ها معمولا می توانند هم به عنوان اشانتیون در اختیار مشتریان قرار بگیرند و هم اینکه عطر و رایحه عطر را به مشتریان معرفی کند و تبلیغ لازم برای عطر با برند متفاوت با عطر خریداری شده توسط شما را داشته باشد.

برخی از محصولات مربوط به برند های تولید کننده عطر که تستر آن ها نیز تولید شده است ادوپرفیوم زنانه بولگاری

ادوپرفیوم زنانه جورجیو آرمانی

ادوپرفیوم مردانه کرید

ادو تویلت مردانه جگوار

ادوپرفیوم مردانه شانل

ادوپرفیوم مردانه گریس

ادوتویلت مردانه ورساچه پور هوم

و...

شما می توانید تستر های اورجینال و اصل عطر را در سایت رهاپرفیوم با قیمت مناسب و کیفیت عالی تر نسبت به سایت های فعال دیگر در این زمینه همانند سایت عطر و ادکلن لیلیوم خریداری کنید.

خرید و فروش تستر عطر چرا رواج پیدا کرده است؟

همانگونه که اشاره کردیم، تستر های عطر برای استفاده فروشندگان عطر و معرفی محصول توسط کارخانه ها تولید می شود. اما امروزه با توجه به گسترشی که در خرید و فروش های اینترنتی صورت گرفته است خرید و فروش تستر های عطر نیز گسترش پیدا کرده است. تستر های عطر می توانند در مقایسه با عطر اصلی از قیمت پایین تری برخوردار باشد و این مساله نیز توجه مخاطبان را به خرید تستر عطر جلب نماید. اما باید اشاره کنیم که این مساله در مورد تمامی تستر ها صادق نیست و برخی از تستر های مربوط به برند های مطرح و شناخته شده با قیمت بالا به فروش می رسد.

خرید ادکلن و عطر اورجینال از رهاپرفیوم

انواع مختلف عطر و ادکلن های مردانه و زنانه در سایت رهاپرفیوم وجود دارد که شما می توانید به راحتی آن ها را ثبت سفارش کنید و با قیمتی مناسب خرید خود را انجام دهید.

تنوع محصولاتی که در سایت رهاپرفیوم وجود دارد بسیار بالا است و این مساله می تواند به شما کمک کند که انتخاب و خرید راحت تری را تجربه کنید. شما می توانید از اورجینال و اصل بودن عطر ها اطمینان داشته باشید و با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید. از جمله بهترین عطر و ادکلن هایی که شما می توانید در این سایت خریداری کنید می توان به ادکلن لیبره اینتنس، ست عطر رویالیون د مور، عطر دیور ساواج الکسیر، روبرتو کاوالی اومو سیلور و... اشاره کرد.

سوالات پر تکرار

عطر و ادکلن تستر چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

تستر های عطر و ادکلن چه کاربردی می توانند داشته باشند؟

عطر و ادکلن تستر چه تفاوتی با عطر اصلی و یا سمپل ها دارند؟

چه چیزی باعث شده است که خرید تستر ها رواج پیدا کند؟

هم اکنون دیگران می خوانند -->
تستر عطر و ادکلن اورجینال چیست؟ 2
تستر عطر و ادکلن اورجینال چیست؟ 3
تستر عطر و ادکلن اورجینال چیست؟ 4