دوشنبه 9 مهر 1403

تسلیت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده کل سپاه برای رحلت حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
تسلیت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده کل سپاه برای رحلت حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده کل سپاه رحلت حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرآنلاین، حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی که از جند روز قبل در بیمارستانی در قم بستری بودند، بامداد امروز؛ سه‌شنبه 12 بهمن دار فانی را وداع گفتند.

برخی شخصیت های نظامی درگذشت این عالم دینی را با صدور پیام هایی جداگانه تسلیت گفتند که به شرح زیر است:

آیت‌الله صافی گلپایگانی دفاع از رسالت فقه درخشید

فرمانده کل سپاه گفت: آیت‌الله صافی گلپایگانی در زمره استوانه‌های استوار دفاع از رسالت فقه و فقاهت و پاسداری از فرهنگ و معارف قرآن و پیش‌برندگی آرمان‌های دینی و انقلاب همواره خواهد درخشید.

این عالم برجسته و مخلص با حضور پیوسته در نهضت اسلامی و همراهی و حمایت پیوسته و بی دریغ از امامین انقلاب اسلامی به‌ویژه در آوردگاه‌های حساس و راهبردی انقلاب و نظام و نیز تلاش‌های جامع و درخشان علمی و فقهی که در آثار و تألیفات فاخر و ماندگار وی پدیدار و راهنمای حوزه‌های علمیه و جامعه روحانیت است، در زمره استوانه‌های استوار دفاع از رسالت فقه و فقاهت و پاسداری از فرهنگ و معارف قرآن و عترت و پیش‌برندگی آرمان‌های دینی و انقلابی کشور همواره خواهد درخشید.

آثار ارزشمند ایشان گرمابخش مسیر حوزه‌های علمیه است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی، گفت: آثار ارزشمند ایشان گرمابخش مسیر حوزه‌های علمیه، طلاب و روحانیون متعهد و اصیل خواهد بود.

این فقیه وارسته و مجاهد نستوه در زمره فقهای برجسته تاریخ معاصر در عرصه‌های ترویج فرهنگ و معارف دینی و فقه اسلامی درخشید و آثار و تالیفات ارزشمند، پرشمار و ماندگار وی همواره گرمابخش مسیر حرکت حوزه‌های علمیه و طلاب و روحانیون متعهد و اصیل خواهد بود.

21217

کد خبر 1598637
تسلیت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده کل سپاه برای رحلت حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی 2