شنبه 16 تیر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس راهور فراجا از ادامه انسداد محور چالوس محدوده کندوان تا مرزن آباد تا ایمن سازی کامل مسیر خبر داد.

کوچه‌های قدیمی و آسیب دیده شمیران با هدف شناسایی معضلات اجتماعی و استفاده بهینه از فضاهای بی دفاع شهری و تبدیل آنها به مکان‌های شاخص احیا و بازسازی می‌شوند.

رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در گزارشی به اتصال پایدار ارتباطات جزایر سه گانه بوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک به سرزمین مادری با بیش از "150 کیلومتر" فیبرکشی در اعماق دریا با استفاده از توان داخلی اشاره کرد.

مدیرعامل بنیاد حیات کمیته امداد امام خمینی (ره)، در آیین اختتامیه نمایشگاه آبادیران با اشاره به ضرورت به‌کارگیری فناوری در مسیر محرومیت‌زدایی، اظهار کرد: علاوه بر تلاش برای حل معضل محرومیت، توسعه فناوری در این زمینه نیز موضوعیت دارد.

دومین نمایشگاه آبادیران با معرفی برترین غرفه‌ها و راویان پیشرفت به کار خود پایان داد.

دستیار معاون علمی گفت: دبیرخانه برنامه ملی آبادیران آمادگی خود را برای تعامل حداکثری با شرکت‌ها و اتصال آنها به نهادهای ذیربط اعلام کرد. از فردا شرکت‌های فعال در این حوزه می‌توانند برای دریافت بسته‌های حمایتی، از جمله وام‌های کم‌بهره، اقدام کنند.

در آخرین روز از برگزاری نمایشگاه آبادیران، مراسم رونمایی از پهپاد سمپاشی کاپیتان Bee با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد. قابلیت رهگیری و کنترل از راه دور با هوش مصنوعی از ویژگی‌های بازر این محصول دانش‌بنیان است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص ناپایداری جو در پایتخت هشدار داد و گفت: به مردم توصیه می‌شود تمهیدات برای پیشگیری از خسارات احتمالی را اتخاذ کنند.

دبیر اجرایی دومین دوره نمایشگاه آبادیران از رونمایی از 9 محصول فناورانه دانش‌بنیان در این نمایشگاه خبر داد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه از افتخارات دولت سیزدهم این بود که 40 درصد دانش‌آموزان متوسطه دوم به هنرستان‌ها رفتند، گفت: 3.5 میلیون مترمربع طی 33 ماه به فضای آموزشی کشور اضافه شده است.

ستاد عملیات بهداشت و درمان هلال‌احمر در حج تمتع 1403 با صدور اطلاعیه‌ای از ارائه بیش از 360 هزار خدمت بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی در عربستان تا امروز خبر داد.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو از توفف خط تولید محلول دیالیز صفاقی یک شرکت دارویی به منظور بررسی بیشتر خبر داد و اعلام کرد: دستور قطع توزیع و مصرف تمامی سری‌های ساخت این خط تولید به سراسر کشور ابلاغ شد.

آزادی زندانیان بدهکار مالی تا 100 میلیون تومان شامل 650 زندانی (17 زن و 633 مرد) است. 470 نفر از این افراد برای بدهی‌های مالی زندانی بودند.

همزمان با آماده شدن زائران حج برای وقوف در صحرای عرفات، مشعر و منا، معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر، مهمترین توصیه‌های بهداشتی این ایام را بیان کرد.

مدیر عملیات حج تمتع 1403 با اشاره به آغاز عملیات حج تمتع از روز هشتم ذی‌الحجه بر رعایت قوانین و مقررات کشور میزبان در زمان‌بندی ابلاغی در ایام تشریق تاکید کرد.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در روز انتخابات ریاست جمهوری حدود 65 هزار زائر ایرانی در سرزمین وحی حضور دارند که در تلاش هستیم مجوز لازم را از کشور میزبان برای انجام انتخابات دریافت کنیم.