چهارشنبه 13 تیر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

روابط عمومی سازمان غذا و دارو اسامی فرآورده‌های آرایشی برق‌لب غیرمجاز را اعلام کرد.

رئیس مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت با بیان اینکه مردها کمتر به سلامت خود اهمیت می‌دهند، گفت: این موضوع ریشه در باورهای فرهنگی عوامل اجتماعی، محیطی و رفتاری دارد.

به دنبال قتل شرور خطرناک غرب تهران با ضربات چاقو در پارک یاران، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به قانون الزام تنظیم سند رسمی برای معاملات اموال غیرمنقول گفت: وجود موانع نباید اجرای قانون را به تأخیر اندازد و یا تعطیل کند.

معاون فرهنگی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با بیان اینکه مهارت‌آموزی و اشتغال جوانان یکی از دغدغه‌های مهم خانواده‌ها و آحاد جامعه است، گفت: قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان به دولت برای اشتغال پذیری جوانان کمک خواهد کرد.

رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت اسامی استان‌های پرخطر از نظر وجود بیماری «تب دنگی» را اعلام کرد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با گلایه از خودروسازها گفت: چرا 22 درصد از خودروهایی که زیر دو سال هستند در معاینه فنی مردود می‌شوند؟

رئیس پزشکی قانونی در رابطه با دلیل تاخیر در اعلام نتایج جواب آزمایشات "دی ان ای" توضیح داد.

مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: در تهران، کف قیمت لباس فرم 548 هزار تومان و سقف آن 825 هزار و پانصد تومان برای پیراهن و شلوار و کت و شلوار یک میلیون و 916 هزار تومان است.

حمید نوری که با شکایت واهی اعضای منافقین در سوئد دادگاهی و محکوم شده بود، ساعاتی قبل آزاد شد و هم‌اکنون در مسیر تهران است.

مراسم برائت از مشرکین با حضور گسترده زائران ایرانی در سرزمین عرفات برگزار و قطعنامه پایانی آن قرائت شد.

بزودی سه ایستگاه مترو در منطقه 7 به بهره‌برداری خواهد رسید.

وزیر دادگستری، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی را مأمور پیگیری موضوع سوءقصد به جان رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه کرد.

برای نخستین بار در کشور، به همت و تلاش دانشمندان و متخصصان داخلی یک شرکت دانش‌بنیان، ابرترانسفورماتور سه فاز 500 مگاولت‌آمپر تولید شد و به‌زودی وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد.

پژوهشگران یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در دومین نمایشگاه ملی آبادیران به منظور اصلاح بیماری‌های ژنتیکی موفق به طراحی و ساخت کیت انتقال ژن شده‌اند که فناوری تولید آن تا پیش از این تنها در انحصار کشور آمریکا بوده است.

فرمانده مرزبانی فراجا از درگیری مسلحانه مرزبانان با گروهک تروریستی و هلاکت 2 نفر و دستگیری یک نفر از اعضای این گروهک در مرزهای شهرستان سروان خبر داد.