جمعه 30 شهریور 1403

تشبیهی جالب برای درگیری سون و لی در قطر / فرض کنید بلینگام و هری کین یقه‌گیری کنند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تشبیهی جالب برای درگیری سون و لی در قطر / فرض کنید بلینگام و هری کین یقه‌گیری کنند!

روزنامه گاردین در گزارشی می‌گوید دعوای فیزیکی بین دو ستاره کره در جام ملتهای آسیا را با سناریویی جالب به درگیری جود بلینگام و هری کین در تیم ملی انگیس مقایسه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، داستان درگیری و گلاویز شدن دو ستاره اصلی کره جنوبی، سون هیونگ مین و کانگ لی‌این، در اردوی تیم ملی این کشور در جریان جام ملتهای آسیا دنیای فوتبال را شوکه کرد.

درگیری این دو ستاره که در کره از آن با عنوان "درگیری پای میز تنیس روی میز" یاد می‌شود باعث ایجاد دودستگی در تیم ملی این کشور شد، درست پیش از دیدار حساس مقابل اردن در یک‌چهارم نهایی جام ملت‌ها. ماجرا این بود که سون به عنوان کاپیتان همه بازیکنان را به یک جلسه درون‌تیمی فراخواند ولی لی بی‌توجه به او به بازی پینگ پونگ ادامه می‌داد. دو ستاره با هم گلاویز شدند و انگشت دست سون در همین درگیری از جا در رفت.

بعد از پایان جام ملتها که لژیونرهای کره به باشگاه‌هایشان برگشتند لی کانگ‌این به لندن رفت تا شخصا از سون عذرخواهی کند. عکسی که این دو در حال لبخند زدن کنار هم منتشر کردند نشان داد رابطه آنها ترمیم شده است. لی کانگ‌این که می‌داند رفتارش با کاپیتان رختکن را به شدت عصبانی کرده از دیگر بازیکنان باتجربه مثل کیم جین‌سو هم عذرخواهی کرده و حالا باید دید سرمربی جدید کره جنوبی آیا او را برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی در ماه مارس به تیم ملی دعوت می‌کند یا نه.

روزنامه گاردین امروز در گزارشی دعوای عجیب بین دو ستاره کره را در سناریویی فرضی با تیم ملی انگلیس تطابق داد و نوشت:" تصور کنید اتفاقی که بین سون و لی در کره جنوبی افتاد در تیم ملی انگلیس رخ بدهد. فرض کنید انگلیس به یک‌چهارم نهایی یورو رسیده و جود بلینگام یک روز قبل از بازی با هم گلاویز می‌شوند در حدی که انگشت کین از جا در می‌رود. برای اینکه نمک روی زخم شما پاشیده شود تصور کنید این خبر را اولین بار یک رسانه خارجی فاش کند و تیم ملی شما مقابل اردنی شکست بخورد که در رتبه شصت و چهارم رده‌بندی فیفا است. فرض کنید تیم ملی شما بعد از شصت و چهار سال به قهرمانی دل بسته ولی با این شکست همه امیدها به باد می‌رود".

تشبیهی جالب برای درگیری سون و لی در قطر / فرض کنید بلینگام و هری کین یقه‌گیری کنند! 2
تشبیهی جالب برای درگیری سون و لی در قطر / فرض کنید بلینگام و هری کین یقه‌گیری کنند! 3