جمعه 8 تیر 1403

تشریح رویکرد و برنامه‌های 13 آبان در گلستان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تشریح رویکرد و برنامه‌های 13 آبان در گلستان

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با توجه به فروکش کردن کرونا مراسم گرامیداشت 13 آبان به صورت راهپیمایی برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ نجیب اله تاری امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان در گلستان اظهار کرد: با همکاری و همراهی همه دستگاه‌ها و تشکل‌های غیردولتی امید است بتوانیم از فرصت مخم 13 آبان به عنوان یک جریان فرهنگی بهره لازم را ببریم.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: ستاد گرامیداشت 13 آبان در راستای زمینه سازی حضور گسترده مردم در مراسم راهپیمایی برنامه‌ریزی کرده است.

تاری یادآور شد: با توجه به فروکش کردن کرونا قطعا در 13 آبان راهپیمایی برگزار می‌شود و باید تلاش کنیم این مراسم با شکوه تمام برگزار شود.

وی افزود: در ایام منتهی به 13 آبان با توجه به خباثت استکبار و آشوبگری نیازمند برنامه‌های تبیینی و بصیرتی وجود دارد.

این مقام مسئول افزود: در این راستا نسبت به فضاسازی تبلیغاتی اهتمام خواهیم داشت نیاز است در سطح دستگاه‌های اجرایی و سطح شهرها با همکاری شهرداری این مهم رقم بخورد.

تاری افزود: در مراکز آموزشی مدارس، حوزه علمیه و دانشگاه‌ها برنامه‌های تبیینی تدارک دیده شده است و جلساتی گفت‌گو محور در این مراکز و در ایام منتهی به 13 آبان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: پویش تولید و انتشار عکس نوشته و اینفوگرافیک با موضوع نظام سلطه، استکبار جهانی و استعمار نوین و توطئه‌های اخیر استکبار جهانی اقدام شود.

این مقام مسئول تاکید کرد: مسابقاتی برای کودکان با موضوع کودک کشی استکبار جهانی در نظر گرفته شده است و مراسم سخنرانی با اعزام صاحب نظران در مراکز آموزشی تدارک دیدیم.

تاری گفت: براساس پیش بنیی انجام شده مراسم راهپیمایی 13 آبان ساعت 10 صبح در گرگان و میدان شهرداری خیابان شهدا و چهار راه شهدا در نظر گرفته شده و مراسم نیز در مصلی گرگان همراه با نماز عبادی و سیاسی نماز جمعه ختم می‌شود.

انتهای پیام /