سه‌شنبه 3 مهر 1403

تشریح عملکرد طرح بهاران خدمت

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
تشریح عملکرد طرح بهاران خدمت

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 با اشاره به بسیج حوزه های اجرایی در طرح بهاران خدمت گفت: این اقدامات در چهار معاونت خدمات شهری، اجتماعی و فرهنگی، حمل و نقل و ترافیک و فنی و عمران از 15 اسفند آغاز شد و در این مدت 27000مترخط کشی طولی، تعویض و نوسازی 1000عدد از تجهیزات ایمنی ترافیکی، 1054متر مربع لکه گیری آسفالت، 1500 متر مربع فرش گل، نصب 7 سفره هفت سین، 20 المان نوروزی و رمضانی و اسماء الحسنی، لایروبی 46200 متر طول از مسیل‌های سطح محدوده و همچنین 7 هزار متر مربع تراش و هزارتن آسفالت‌ریزی در روزهای ابتدایی سال انجام گرفت.

وی با اعلام خبر 7 هزار متر مربع تراش و هزارتن آسفالت‌ریزی در روزهای ابتدایی سال 1402 در خیابان شهید مدنی تهران تصریح کرد: این اقدام در معابر عبوری سه محله کم برخوردار تسلیحات، لشگر و وحیدیه منطقه8 پس از 9 سال و در تعطیلات نوروز انجام گرفت.

شهردار منطقه8 همچنین از احداث هزار وپانصد متر مربع فرش گل در 8 نقطه و المانهای گل کاری شده در 80 معبر خبر داد و افزود: در طرح بهار جان‌ها شهرداری منطقه 8 اقدام به کاشت 1500 متر مربع فرش گل در هشت بوستان این منطقه کرد.

تنهایی در ادامه از تعویض و نوسازی هزار عدد از تجهیزات ایمنی ترافیکی در محدوده بزرگراه امام علی (ع) خبر داد و گفت: تجهیزات ایمنی ترافیکی فرسوده بزرگراه امام علی (ع) در محدوده منطقه8 تهران تعویض و بازسازی شد. تنهایی از تهیه و نصب 500 گل‌گادریل باهدف ایمن سازی مسیرهای بزرگراهی، نصب 150 عدد استوانه پلاستیکی و 60 متر طول گاردریل و مجموع 120 عدد تابلوی جهت نما و خطر نما در سطح این بزرگراه خبر داد و افزود: درمدت اجرای طرح بهاران خدمت ساماندهی تابلوها و تجهیزات ترافیکی، ایستگاه‌های بی آرتی درنقاط شناسایی شده انجام شد.

عملیات عمرانی در 52 معبر سطح منطقه 8 از دیگر اقدامات انجام شده در طرح 30 روزه بهاران خدمت بود که شهردار منطقه8 به آن پرداخت و ادامه داد: این اقدام شامل لکه‌گیری آسفالت در 1054متر مربع، 655 متر طول احداث جداول، 6 متر مربع پیاده رو سازی، هم سطح سازی و مرمت 20 دریچه و... بوده است.

همچنین در طرح بهاران خدمت که از 15 اسفند تا 15 فروردین1402 در منطقه8 انجام شد به موضوعاتی از قبیل نگهداشت، وضعیت ایمنی، وسایل بازی و ورزشی بوستان‌ها و معابر بوستان‌های سطح مناطق، پرداخته شد.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

شهرداری تهران

پایتخت بهاران خدمت این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
تشریح عملکرد طرح بهاران خدمت 2