شنبه 7 مهر 1403

تشکل دانشجویی نباید آلت دست احزاب و ستاد انتخابات کسی شود / ادعای آزادی بیان با ایجاد خفقان! + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
تشکل دانشجویی نباید آلت دست احزاب و ستاد انتخابات کسی شود / ادعای آزادی بیان با ایجاد خفقان! + فیلم

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روز گذشته مسعود پزشکیان به عنوان یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در دانشکدگان فنی حاضر شد. این جلسه اما مثل بسیاری از نشست‌های پرشور دانشجویی بدون حاشیه نبود. برای اینکه بیشتر با حال هوای برنامه، متن و حواشی حضور پزشکیان در دانشگاه تهران کسب اطلاع کنیم، گفت‌گویی داشتیم با امیرحسین شمشیری، یکی...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روز گذشته مسعود پزشکیان به عنوان یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در دانشکدگان فنی حاضر شد. این جلسه اما مثل بسیاری از نشست‌های پرشور دانشجویی بدون حاشیه نبود.

برای اینکه بیشتر با حال هوای برنامه، متن و حواشی حضور پزشکیان در دانشگاه تهران کسب اطلاع کنیم، گفت‌گویی داشتیم با امیرحسین شمشیری، یکی از فعالان دانشجویی حاضر در این همایش انتخاباتی.

  • دست بر دهان دانشجویان گذاشتند!

شمشیری گفت: خبری از پرسش و پاسخ دانشجویی نبود و گویا با یک میتینگ سیاسی ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در دانشگاه روبرو بودیم. یک سری افراد بصورت اتوبوسوی داخل دانشگاه حاضر شده بودند که با اغماض می‌توان گفت دانشجویان سایر دانشگاه‌ها بودند. گویا با شاخه جوانان حزب ندای ایرانیان ارتباط داشتند.