چهارشنبه 4 مهر 1403

تشکیل مجمع عالی بسیجیان برای رفع مشکلات مردم است / عضویت 700 نخبه خراسان شمالی در مجمع عالی بسیجیان استان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تشکیل مجمع عالی بسیجیان برای رفع مشکلات مردم است / عضویت 700 نخبه خراسان شمالی در مجمع عالی بسیجیان استان

سردار اسماعیل فرجی گفت: نتیجه تشکیل مجمع عالی بسیجیان در خراسان شمالی طرح هایی هستند که تهیه و در اختیار مدیران دستگاه ها قرار می گیرد تا با اجرای این طرح‌ها بخشی از مشکلات مردم رفع شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی ظهر امروز در مجمع عالی بسیجیان استان اظهار داشت: استان خراسان شمالی مردمان غیوری دارد که در دفاع مقدس سه هزار شهید و 35 هزار رزمنده تقدیم انقلاب کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم خراسان شمالی در تمآم صحنه های دفاع از امنیت نظام و کشور جانفشانی کردند، گفت: حضور مردم در روز 19 مهر سال 91 حماسه ای خلق کرد که در تاریخ این استان به یادگار مانده است.

سردار فرجی ادامه داد: مردم این استان همواره در صحنه های ملی افتخار آفرین بوده اند و در انتخابات اخیر هم با حضور 64 درصدی حماسه آفریدند و این مردم آگاه و انقلابی، برای دفاع از نظام، مطیع مقام معظم رهبری هستند.

سردار فرجی گفت: مردم استان خراسان شمالی انقلابی، نجیب و شجاع هستند که اجازه جولان به اغتشاشگران را نخواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از رهنمودهای مقام معظم رهبری این بود که بسیج، تشکلی تحت عنوان مجمع بسیجیان ایجاد کند، که براین اساس در سپاه خراسان شمالی، 49 کارگروه در قالب مجمع عالی بسیجیان با حضور 700 نفر از نخبگان در تمام عرصه ها ایجاد شد.

وی گفت: نتیجه تشکیل مجمع عالی بسیجیان در خراسان شمالی طرح هایی هستند که تهیه و در اختیار مدیران دستگاه ها قرار می گیرد تا با اجرای این طرح‌ها بخشی از مشکلات مردم رفع شود.

انتهای پیام /