دوشنبه 7 آبان 1403

تشکیل کارگروه‌های آسیب شناسی حج تمتع 1401 طی روز‌های آتی

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
تشکیل کارگروه‌های آسیب شناسی حج تمتع 1401 طی روز‌های آتی

اکبر رضایی از تشکیل کارگروه‌های آسیب شناسی حج تمتع 1401 طی روز‌های آتی خبر داد و گفت: با آسیب شناسی، نقاط ضعف در حج بعدی رفع خواهد شد.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با بیان اینکه حج امسال در کمال عزت، آرامش، امنیت و سلامت برگزار شد، گفت: بحمدالله با همکاری و هماهنگی همه دست اندرکاران حج و هدایت‌های رئیس سازمان حج و زیارت و حمایت‌های بی دریغ دولت و دستگاه‌های همکار، شاهد حجی روان و بی حاشیه بودیم.

وی بیان کرد: با وجود تاخیر در اعلام دیرهنگام حج تمتع امسال و همچنین با توجه به صدور دیرهنگام روادید عوامل و سایر مشکلات، با عنایت الهی و ائمه معصومین و تلاش‌های شبانه روزی همه دست اندرکاران، تمامی برنامه ریزی‌ها به ثمر نشست و حج تمتع 1401 به اذعان همگان یکی از موفق‌ترین عملیات‌ها بوده است.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت تصریح کرد: اطلاع رسانی به موقع در استان‌ها برای ثبت نام و تکمیل مدارک و وجوه واریزی، هماهنگی برای جداول پروازی، اجاره هتل‌ها در مکه و مدینه، اقلام تدارکاتی و تهیه آن، ثبت نام در سامانه و تلاش فناوری اطلاعات، حوزه روادید، بخش مالی، حوزه پشتیبانی، آماده سازی کارگزاران و پیشگیری از حوادث از جمله بخش‌هایی بود که در کنار سایر فعالیت‌ها به خوبی انجام وظیفه کردند.

وی افزود: تمامی دست اندرکاران همه تلاش خود را انجام دادند تا شاهد حجی در خور شأن جمهوری اسلامی ایران باشیم و علیرغم همه محدودیت‌ها و مشکلات، شاهد حجی روان و عزتمندانه بودیم.

وی با بیان اینکه علیرغم موفقیت‌های کسب شده در حج تمتع 1401 باید نقاط ضعف نیز احصا شود، گفت: بزودی و در روز‌های آتی کارگروه‌های آسیب شناسی تشکیل می‌شود و بخش‌های مختلف عملیات اجرایی حج تمتع را بررسی خواهیم کرد تا نقاط ضعف رفع گردد و در سنوات بعدی نیز شاهد ارتقاء کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی باشیم.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت در پایان از حمایت‌های دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون