جمعه 28 اردیبهشت 1403

تشییع باشکوه پیکر شهید 16 ساله مدافع حرم فاطمیون در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
تشییع باشکوه پیکر شهید 16 ساله مدافع حرم فاطمیون در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) + فیلم

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید 16 ساله مدافع حرم فاطمیون "شهید محمد جعفری گنجی" با حضور باشکوه مردم و مداحی حاج محمود کریمی و علی پورکاوه امروز پنجشنبه در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد. شهید "محمد جعفری گنجی" 31 فروردین 94 در نبرد با داعش به شهادت رسید. این شهید در عملیات بصیری الحریر توسط جبههالنصره، اسیر، شکنجه و به درجه رفیع...

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید 16 ساله مدافع حرم فاطمیون "شهید محمد جعفری گنجی" با حضور باشکوه مردم و مداحی حاج محمود کریمی و علی پورکاوه امروز پنجشنبه در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.

شهید "محمد جعفری گنجی" 31 فروردین 94 در نبرد با داعش به شهادت رسید. این شهید در عملیات بصیری الحریر توسط جبههالنصره، اسیر، شکنجه و به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکرش مفقود ماند.

این شهید 16 ساله شهادتی با اقتدار داشت؛ به طوری که تکفیری‌ها زنده زنده انگشت‌هایش را قطع کردند تا از او اعتراف بگیرند که موفق نشدند و با شکنجه زیاد سرش را از بدن جدا و به شهادت رساندند. پیکر این شهید پس از تفحص در سوریه، از طریق آزمایش DNA شناسایی و پس از 8 سال بازگشت.

تشییع باشکوه پیکر شهید 16 ساله مدافع حرم فاطمیون در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) + فیلم 2