یک‌شنبه 10 تیر 1403

تصاویر چتربازان نیروهای مسلح در جشن غدیر

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
تصاویر چتربازان نیروهای مسلح در جشن غدیر

چتربازان نیروهای مسلح عملیات چتربازی در مراسم جشن «مهمونی 10 کیلومتری» به‌مناسبت عید غدیر در تهران را با پرش از بالگرد بر فراز میدان آزادی اجرا کردند.

- اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، چتربازان نیروهای مسلح از ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یگان‌های ویژه فراجا با همراهی اعضای انجمن ورزش‌های هوایی عملیات چتربازی در مراسم جشن «مهمونی 10 کیلومتری» به‌مناسبت عید غدیر در تهران را با پرش از بالگرد بر فراز میدان آزادی اجرا کردند و با به اهتزاز در آوردن پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران و پرچم یا حیدرکرار صحنه‌های زیبایی در مراسم مهمانی 10 کیلومتری غدیر تهران خلق کرد.

همچنین در بخش دیگری از این عملیات، پرواز دو فروندی جایروپلن‌های نیروی دریایی سپاه بر فراز میدان آزادی تهران و اجرای حرکات آکروباتیک هوایی برای نخستین بار انجام شد.

پرواز جمعی چند فروند پاراموتور و حمل پرچم عید غدیر در آسمان و همچنین اجرای عملیات نمایشی در محدوده میدان آزادی تهران نیز از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود که با استقبال شرکت کنندگان مواجه شد.

هم‌چنین چند عملیات هوایی دیگر که برنامه‌ریزی لازم برای اجرای آنها در این مراسم صورت گرفته بود، به دلیل شرایط جوی و آب و هوایی ناپایدار تهران در ساعات برگزاری جشن 10 کیلومتری غدیر و در نظر گرفتن مسائل ایمنی از اجرای آن خودداری شد.

تصاویر چتربازان نیروهای مسلح در جشن غدیر 2
تصاویر چتربازان نیروهای مسلح در جشن غدیر 3
تصاویر چتربازان نیروهای مسلح در جشن غدیر 4
تصاویر چتربازان نیروهای مسلح در جشن غدیر 5