شنبه 7 مهر 1403

تصفیه خانه شهرک صنعتی لیا 87 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تصفیه خانه شهرک صنعتی لیا 87 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

قزوین - ایرنا - مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: تصفیه خانه پارک الحاقی شهرک صنعتی لیا با هشت میلیارد تومان سرمایه گذاری 87 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حمیدرضا خانپور روز چهارشنبه در بازدید استاندار قزوین از واحد تولیدی پروفیل آریاوا درشهرک صنعتی لیا، گفت: برای تکمیل فاز دوم این تصفیه خانه با پیمانکار بخش خصوصی یک میلیاد و 700 میلیون تومان قرارداد منعقد شده و تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: در سال 1388 براساس مصوبه دولت و درخواست‌های واحدهای صنعتی مقرر شد ساماندهی پارک الحاقی لیا انجام شود و برای الحاق آن به شهرک صنعتی لیا اقدام گردد.

خانپور افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی استان با وجود اینکه علاقه‌ای به این کار نداشت اما به دستور استاندار وقت و انعقاد تفاهم نامه میان استانداری و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سال 1395 در این خصوص اقدام کرد.

این مسوول گفت: تاکنون 160 واحد در این پارک شناسایی شده و برای انعقاد قرارداد ارایه خدمات، احداث زیرساخت‌ها، آبرسانی، تصفیه خانه، ارایه خدمات آتش نشانی، گازرسانی و... اقدام گردیده است.

خانپور با اشاره به تکمیل زیرساخت‌ها در این پارک، گفت: یکی از مشکلات این پارک الحاقی، فقدان تصفیه خانه بود که به محض الحاق آن به شهرک صنعتی برای رفع این مشکل اقدام گردید و امیدواریم تا دهه فجر سال جاری شاهد بهره برداری از این تصفیه خانه باشیم.

استان قزوین 15 شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

شهرک صنعتی لیا در 18 کیلومتری قزوین واقع شده است.

*س_برچسب‌ها_س*