سه‌شنبه 17 مهر 1403

تصمیمات جدی دولت برای بازگشت اساتید اخراجی و زندانیان سیاسی

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
تصمیمات جدی دولت برای بازگشت اساتید اخراجی و زندانیان سیاسی

معاون اجرایی رئیس‌جمهور ادامه داد: درباره گزینش‌ها هم تصمیمات خوبی گرفته شد که با وسعت دید بهتر و معیار‌های بازتری مطابق با شرایط اجتماعی تصمیم‌گیری شود. به خصوص در مورد گزینش معلمانی که گزینش‌شان رد شده است.

به گزارش ایلنا، قائم‌پناه گفت: درباره معلمانی که با کد 19 رد شده‌اند، گفت: در مورد کد 19 هم تا حدود زیادی تصمیم‌گیری شد، در اسرع وقت تعدادی از این عزیزان برگشت خواهند خورد، امیدواریم. برای سال آینده هم حتما تصمیمات بهتری خواهیم گرفت که بیشتر نمره عملی ملاک برای قبولی باشد.

وی با بیان اینکه برای گزینش تقریبا کار‌ها انجام شده است، افزود: برای اساتیدی که در چارچوب قوانین و مقررات بازنشسته شدند و همین طور دانشجویانی که اخراج شده‌اند، تصمیمات جدی گرفته شده که در چارچوب قوانین و مقررات که آئین نامه‌اش هم اصلاح شد، انشاالله بازگردند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور ادامه داد: برای زندانیان سیاسی هم قوه قضائیه کمک می‌کند و درحال برنامه‌ریزی است. ان‌شاالله کسانی که در چارچوب نظام فعالیت می‌کنند، دچار مشکل نشوند.

وی در خصوص اصرار رئیس‌جمهور برای معرفی عبدالکریم حسین‌زاده به عنوان معاونت روستایی و مناطق محروم عنوان کرد: باید با هماهنگی مجلس انجام شود.

قائم‌پناه رئیس جمهور در پاسخ به اینکه آیا رئیس‌جمهور می‌تواند قانوناً حسین‌زاده را دوباره به مجلس معرفی کند، اظهار داشت: بله می‌تواند، احتمال 90 درصد به بالا هماهنگی‌هایش ان‌شاءالله انجام می‌شود.

از میان اخبار

سوگلی دربار قاجار یا ملکه غمگین اروپا؛ این زن کیست؟

تسهیلات ویژه برای مشمولان غیرغایب

جولان سالک در پایتخت؛ هشدار به دارندگان حیوانات خانگی

پیش‌بینی وضع هوای تهران تا آخر هفته