شنبه 14 مهر 1403

تعامل دستگاه های اجرایی با کمیته امداد گامی موثر در رفع محرومیت است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تعامل دستگاه های اجرایی با کمیته امداد گامی موثر در رفع محرومیت است

پیمان ترکمانه بر لزوم تعامل دستگاه های اجرایی با این نهاد برای رفع محرومیت ها تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، پیمان ترکمانه ظهر امروز دوشنبه در آیین اهدای بیش از 4 هزار بسته های آموزشی به دانش آموزان نیازمند مناطق نفت و گاز خیز کشور اظهار داشت: توجه به نیازمندان و محرومان در صدر اصول مبانی اعتقادی و اسلامی است و هیچ اقدامی ارزشمند تر از این نیست که برای تحقق این هدف متعالی گام برداریم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه افزود: امیدواریم این اقدامات ارزشمند در استان استمرار داشته باشد و امیدوارم این پویش فتح بابی برای قدم های بزرگتر و همکاری بیشتری در مسیر توجه به مناطق محروم چه در حوزه آموزش و چه در سایر حوزه ها باشد.

وی تصریح کرد: کثرت مسائل در این حوزه گاهی عرصه را بر ما تنگ می کند و حضور خیران، مسئولان دلسوزی که در کنار تکالیف و مسئولیت هایی که دارند در این راستا قدم برمیدارند و توجه می کنند می تواند بسیار مهم و اثرگذار باشد و مدیرانی را در این استان سراغ دارم که با تمام وجود و با صفای باطن اقداماتی فوق العاده ماندگار را به ثبت رساندند.

این مسئول خاطر نشان کرد: قدم گذاشتن در این مسیر باقیات الصالحاتی برای تمام مدیران و مسئولانی است که در این زمینه گره گشایی می کنند.

ترکمانه خاطر نشان کرد: امیدواریم این همکاری ها تداوم داشته باشد تا تمام دستگاه ها در کنار هم برای رفع محرومیت گام برداریم و اقدامی ارزشمند و کاری ماندگار از دوران مسئولیت خود برجای بگذاریم.

انتهای پیام /