جمعه 20 مهر 1403

تعیین زمان و مکان برگزاری دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران با اروگوئه و سنگال

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تعیین زمان و مکان برگزاری دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران با اروگوئه و سنگال

زمان و مکان برگزاری دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران با اروگوئه و سنگال در اردوی اتریش مشخص شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم ملی فوتبال کشورمان در فیفادی آتی مهر ماه 2 دیدار دوستانه برابر تیم‌های ملی اروگوئه و سنگال خواهد داشت که هر 2 دیدار در کمپ تیم ملی در اتریش برگزار خواهند شد. تیم ملی ایران ابتدا به مصاف یاران لوئیس سوراز و ادینسون کاوانی در تیم ملی اروگوئه خواهد رفت و در ادامه با قهرمان آفریقا دیداری خواهد داشت.

این دیدارها در واقع نخستین حضور کارلوس کی‌روش، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران روی نیمکت یوزهای پارسی پس از 3 سال و اندی خواهند بود که محک‌هایی جدی برای ارزیابی عملکرد تیم ملی هستند. تاکنون خبری قطعی از برگزاری دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران با روسیه منتشر نشده و از این رو تنها به بررسی محل و زمان بازی با اروگوئه و سنگال خواهیم پرداخت.

ایران - اروگوئه؛ جمعه، یک مهر، ورزشگاه NV ARENA شاگردان کارلوس کی‌روش در اولین بازی خود به شهر سنت پولتن در نزدیکی شهر وین در مرکز اتریش می‌روند و ساعت 18 به وقت محلی (20:30 به وقت تهران) در ورزشگاه NV Arena که سال 2011 ساخته شده و تا 8 هزار نفر گنجایش دارد به مصاف اروگوئه خواهند رفت. ایران - سنگال؛ سه‌شنبه پنجم مهر در ورزشگاه Motion invest Arena یوزهای سپیدپوش پارسی در دومین دیدار خود در این پنجره فیفا ساعت 16:30 به وقت محلی (19 به وقت ایران) در ورزشگاه Motion invest Arena که گنجایش 10 هزار و 600 نفر را دارد و در شهر مولدینگ وین، پایتخت اتریش قرار گرفته به مصاف تیم ملی فوتبال سنگال خواهند رفت.

بیشتر بخوانید؛

تأیید برگزاری دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال ایران و اروگوئه / اتریش؛ میزبان اردوی شاگردان اسکوچیچ در فیفادِی سپتامبر؟! تایید رسمی ایران - سنگال در وین / اعلام دو دیدار دوستانه تیم ملی در اتریش