یک‌شنبه 8 مهر 1403

تغییر در آرایش سیاسی مرزها با دل بستن به پایگاه‌های احتمالی رژیم صهیونیستی محکوم به شکست است

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
تغییر در آرایش سیاسی مرزها با دل بستن به پایگاه‌های احتمالی رژیم صهیونیستی محکوم به شکست است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسین حاتمی نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان در نطق میان دستور خود اظهار داشت: تاریخ کهن و عظمت مردمان ریشه‌دار منطقه برای زندگی مسالمت‌آمیز و عزتمندانه کفایت می‌کند، برتری‌جویی و تمامیت‌خواهی آلوده به فاشیسم که دو جنگ جهانی اول و دوم را به دنبال داشته است.

حاتمی بر همین اساس اضافه کرد: نباید در این گستره عظیم تمدنی اسلامی و شرقی سر برآورد، سیاستمدارانی که با اسباب‌بازی‌های رژیم کودک‌کوش و جعلی صهیونیستی عکس یادگاری می‌گیرند باید بدانند که دو سوی ارس، سرزمین ارادت به خاندان اهل بیت (ع) و کانون غیرت است و نغمه‌های شوم و اراده‌های شیطانی برای بر هم زدن برادری ملت‌های منطقه به سرانجام نخواهد رسید.

وی افزود: قاطعانه می‌گویم تغییر در آرایش سیاسی مرزها با دل بستن به پایگاه‌های احتمالی رژیم صهیونیستی که با رمز یا حسین توسط عاشورایان حسین محکوم به یکسان شدن با زمین است امری محکوم به شکست است که نباید مبنای محاسبه ذهنی برخی‌ها قرار گیرد.

این نماینده مجلس در مورد مسائل مربوط به تیم تراکتورسازی آذربایجان، گفت: چگونه به تیم‌های استقلال و پیروزی از منابع مالی کشور تزریق می‌شود یا برخی از ساختارهای اقتصادی کشور بعضا تیم‌داری می‌کنند اما نوبت ما که می‌رسد همه حل حساب و کتاب و چرتکه انداختن می‌شوند.

حاتمی بیان کرد: بهتر است این تیم را از منابع سرشار معادن آذربایجان - که سرمایه اجتماعی و دل بستگی آذربایجانات و بخش عمده‌ای از مردم ایران زمین است - پشتیبانی کنید در غیر این صورت وزاری وزرش و صمت در معرض استیضاح خواهند بود.

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین با تذکر به رئیس‌جمهور و وزیر کشور بایت تاخیر در انتخاب استانداران، مدیران میانی دولت و معاونان پارلمانی وزارتخانه‌ها، گفت: این مسئله منجر به بلاتکلیفی در اجرای ماموریت‌ها شده و این تذکر به‌ویژه در مورد آذربایجان شرقی بیشتر وارد است البته گویا برای آذربایجان شرقی استانداری در نظر گرفته شده که معتقد است - که مردم کاره‌ای نیستند!، لذا اگر این احتمال درست باشد با مبانی دولت مردمی ناسازگار خواهد بود بنابراین در انتخاب استاندار دقت و سرعت را توامان در نظر بگیرید.

انتهای پیام /

*س_ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید _س* این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید مجلس شورای اسلامی رژیم صهیونیستی نماینده مجلس سرمایه اجتماعی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است