دوشنبه 16 مهر 1403

تغییر و تحول باهدف پویایی هیات بدنسازی و پرورش اندام زنجان آغاز شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تغییر و تحول باهدف پویایی هیات بدنسازی و پرورش اندام زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا - رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت: تغییر و تحول در هیات بدنسازی و پرورش اندام این استان به منظور پویایی و تحرک هرچه بیشتر این رشته ورزشی زنجان آغاز شد.

مهران زرگری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید براینکه باید به جوانان اعتماد کرد و از توان آنان برای پیشبرد اهداف بهره گرفت افزود: این هیات در صدد است در کنار پیشکسوتان از چهره های جدید و جوان برای رشد و تعالی این رشته ورزشی زنجان استفاده کند.

وی، میدان دادن به جوانان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: برای رسیدن به اهداف و برنامه ها، نیاز به تغییرات در بخش هایی از هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان است و به حتم این تصمیم مفید و موثر خواهد شد.

زرگری به نخستین تغییر و تحول در هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان اشاره کرد و افزود: چهارشنبه هفته گذشته /25 تیر ماه جاری / رییس هیات شهرستان زنجان دستخوش تغییر شد و احمد کرمی بر صندلی حسین بهرامی، تکیه زد که بطور قطع بستر و زمینه را برای تحرک و پویایی بیشتر این رشته ورزشی زنجان فراهم خواهد کرد.

وی با بیان اینکه، کرمی از ورزشکاران و باشگاهداران، مجرب، توانمند و فعال این رشته ورزشی زنجان است و با توجه به انرژی و توانمندی‌هایی که از نامبرده سراغ داریم از این آزمون سربلند بیرون خواهد آمد، تصریح کرد: تغییرات در هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان جدی است و در کمیته های مختلف نیز تغییراتی را خواهیم داشت.

زرگری، تعداد باشگاه های ورزشی فعال و دارای مجوز در شهرستان زنجان را بالغ بر 60 باب اعلام کرد و افزود: قبل از شیوع بیماری ویروس کرونا، افزون بر هشت هزار ورزشکار زن و مرد در این باشگاه ها فعالیت ورزشی داشتند.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت: در زمان حاضر بیماری ویروس کرونا این رشته ورزشی زنجان را با مشکلات عدیده ای مواجه کرده است و در واقع با تعطیلی باشگاه ها، باشگاهداران سخت متضرر شده‌اند که امید است با بازگشایی باشگاه ها، حداقل بخشی از مشکلات برطرف شود.

زرگری افزود: از پنجم اسفند ماه پارسال (سال 98) فعالیت کلیه اماکن ورزشی دولتی و خصوصی به خاطر حفظ سطح سلامت فعالان در عرصه ورزش و کاهش نگرانی مردم به ویژه خانواده‌ها، قریب سه ماه، ممنوع اعلام شد و باشگاهداران از این حیث متضرر شدند.

وی یادآور شد: اماکن ورزشی شهرستان‌های زنجان، ماهنشان، ابهر و خرمدره، اعم از دولتی و خصوصی از 16 تیر ماه تا به امروز به منظور پیشگیری از ابتلای ورزشکاران و مربیان به ویروس کرونا تعطیل است و احتمال اینکه برای سومین هفته متوالی مجددا تمدید شود دور از ذهن نیست.

زرگری با تاکید بر اینکه باشگاه های بدنسازی این استان در شرف ورشکستگی هستند، افزود: در حال حاضر باشگاه‌داران منتظر ارایه تسهیلات بانکی درنظر گرفته شده هستند تا بلکه بتوانند با دریافت آن، نسبت به تسویه بدهی‌های خود اعم از حقوق معوقه مربیان و اجاره بهاء عقب افتاده اماکن ورزشی تحت مدیریت خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: تعداد باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام این استان قریب 170 باب است و حداقل 800 نفر در باشگاه‌های بدنسازی مشغول به فعالیت بوده و از این طریق ارتزاق می‌کنند.

*س_برچسب‌ها_س*