یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

تفاهمنامه همکاری دانشگاه پیام نور با بانک قرضالحسنه مهر ایران

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
تفاهمنامه همکاری دانشگاه پیام نور با بانک قرضالحسنه مهر ایران

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور در این مراسم اظهار داشت: دانشگاه پیام نور با 360 هزار دانشجوی فعال و 13 هزار کارمند و عضو علمی ظرفیت بالایی برای تعامل با همه سازمان‌ها و ارگان‌ها دارد. وی درباره تفاهم نامه با بانک قرض الحسنه گفت: با همکاری معاونت اداری و مالی دانشگاه جلسات متعددی با بانک‌های متعدد برگزار شد و بعد از بررسی‌های صورت گرفته...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور در این مراسم اظهار داشت: دانشگاه پیام نور با 360 هزار دانشجوی فعال و 13 هزار کارمند و عضو علمی ظرفیت بالایی برای تعامل با همه سازمان‌ها و ارگان‌ها دارد.

وی درباره تفاهم نامه با بانک قرض الحسنه گفت: با همکاری معاونت اداری و مالی دانشگاه جلسات متعددی با بانک‌های متعدد برگزار شد و بعد از بررسی‌های صورت گرفته جمع بندی نهایی بدین صورت شد که بانک قرض الحسنه مهر ایران می‌تواند به همکاران اداری و علمی و همچنین دانشجویان خدمات مناسب تری ارائه دهد.

رئیس دانشگاه پیام نور همچنین گفت: با توجه به رسالت قرض الحسنه این بانک و همچنین شرایط اقتصادی حاکم، این بانک می‌تواند به خانواده دانشگاه پیام نور کمک شایانی کند. در این مراسم همچنین شمسی نژاد مدیرعامل بانک قرض الحسنه اظهار داشت: بانک قرض الحسنه مهر این ظرفیت را دارد که در زمینه فرهنگی و علمی از پایان نامه‌های دانشجویانی که درباره قرض الحسنه تحقیق انجام دهند حمایت کند و تسهیلاتی برای آنان در نظر بگیرد.

وی درباره تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان و خلاق گفت: بانک به شرکت‌های دانش بنیان و خلاق مبلغ 750 میلیون تومان تسهیلات با سود پایین ارائه می‌کند.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر همچنین گفت: بسیاری از خدمات بانک به صورت کاملاً آنلاین صورت می‌گیرد و نیازی به مراجعه حضوری به شعب نیست.

شمسی نژاد همچنین گفت: در دولت سیزدهم توجهی خاص به این بانک شده است که 3 میلیون فقره تسهیلات در سال گذشته پرداخت شد و میزان استقبال مردم در دو سال اخیر از 10 به 15 میلیون نفر رسید.

وی افزود: در دو سال اخیر سازمان‌های زیادی در زمینه حقوق و دستمزد با ما تفاهم نامه امضا کردند و پرداختی وزارت علوم و دانشگاه تهران نیز توسط بانک مهر صورت می‌گیرد و انشالله با این تفاهم نامه خانواده دانشگاه پیام نور بتواند از تسهیلات و شرایط ویژه این بانک استفاده کند.