جمعه 31 فروردین 1403

تقدیر از دانشجویان بسیجی فعال در عرصه مبارزه با کرونا

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
تقدیر از دانشجویان بسیجی فعال در عرصه مبارزه با کرونا

مسئول حرکت‌های جهادی بسیج دانشجویی استان یزد گفت: همزمان با شیوع ویروس منحوس کرونا، جهادگران بسیج دانشجویی مشغول آماده شدن برای خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم بودند.

به گزارش ایسنا، مراسم تقدیر و تجلیل از دانشجویان بسیجی فعال در عرصه سلامت و مسئولین کارگروه‌های مختلف ستاد مبارزه با کرونا در برگزار شد. سرهنگ زارع کمالی، جانشین سپاه الغدیر استان یزد در جمع مسئولان بسیج دانشجویی استان یزد و در جهادگران بسیجی فعال در عرصه مبارزه با کرونا بیان کرد: بسیجیان ما با جوهره ایمان، عشق و بصیرت در سنگرهای جهادی خدمت‌گزار مردم میهن خود هستند.

وی افزود: گروه‌های جهادی فعال در عرصه مبارزه با بیماری کرونا توانستند با همت و تلاش خودش از ابتدای شیوع بیماری به مردم کمک کنند و خدمات خوبی را ارائه دهند. در 6 مرحله رزمایش جهادی جوانان بسیجی استان شاهد اقدامات و فعالیت‌های مؤثری در سطح جامعه بودیم و این نوع جوانان در مراحل بعدی رزمایش با برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی بیشتر در سه محور معیشت، سلامت و معنویت به فعالیت خود ادامه می‌دهند. در ادامه، محمدرضا صمدی، مسئول حرکت‌های جهادی بسیج دانشجویی استان یزد خاطرنشان کرد: همزمان با شیوع ویروس منحوس کرونا، جهادگران بسیج دانشجویی مشغول آماده شدن برای خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم بودند. صمدی گفت: هرساله جهادگران بسیجی عید نوروز خود را با شیرینی خدمت به محرومین شرین‌تر می‌کردند، اما امسال با توجه به محدودیت‌های کرونایی و شرایط خاصی که در جامعه پیش آمد گروه‌های جهادی از فعالیت خود بازماندند. اگر چه به سبب شیوع ویروس مأموریتی توسط گروه جهادی استان در مناطق محروم اجرا نشد، اما در عوض این جهادگران قدم در عرصه سلامت گذاشتند و به ندای، ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای لبیک گفتند و در سنگری دیگر مشغول به جهاد شدند. مسئول حرکت‌های جهادی بسیج دانشجویی استان یزد افزود: دانشجویان بسیجی با تمام توان خود در زمینه‌های مختلف مشغول فعالیت شدند و به کادر درمان در بیمارستان که خط مقدم مبارزه با کرونا بود حاضر شدند. برای رسیدگی بیشتر به بیماران کرونایی و در تهیه ماسک و ضدعفونی معابر فعالیت داشتند.

انتهای پیام