دوشنبه 9 مهر 1403

تلاش راویان پیشرفت برای جبران غفلت‌ها / اگر روایت نکنیم، روایتمان خواهند کرد + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
تلاش راویان پیشرفت برای جبران غفلت‌ها / اگر روایت نکنیم، روایتمان خواهند کرد + فیلم

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین اهدای نخستین جایزه ملی روایت پیشرفت روز دوشنبه 16 بهمن‌ماه در سالن اجلاس سران با حضور سیدابراهیم رئیسی، ریاست جمهوری اسلامی ایران و مسئولین ستاد ملی راویان پیشرفت برگزار شد. در این اجلاس به روایتگری دستاوردهای علمی و صنعتی برای مردم و جوانان تاکید شد. این روایت‌ها در قالب اردوهایی قرار است غفلت بیان پیشرفتها را برای جوانان و نوجوانان جبران...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین اهدای نخستین جایزه ملی روایت پیشرفت روز دوشنبه 16 بهمن‌ماه در سالن اجلاس سران با حضور سیدابراهیم رئیسی، ریاست جمهوری اسلامی ایران و مسئولین ستاد ملی راویان پیشرفت برگزار شد. در این اجلاس به روایتگری دستاوردهای علمی و صنعتی برای مردم و جوانان تاکید شد. این روایت‌ها در قالب اردوهایی قرار است غفلت بیان پیشرفتها را برای جوانان و نوجوانان جبران کند.

با حمایت ستاد ملی راویان پیشرفت حالا قرار است دانش‌آموزان و دانشجویان نیز پای کار روایتگری بیایند.

رئیس جمهور در این اجلاس ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و نیز فرارسیدن سالروز بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) درباره اهمیت روایت صحیح از پیشرفت‌ها بیان کرد: موضوع روایت پیشرفت، بسیار با اهمیت است و باید پیشرفت ها بیان و به نسل نو معرفی شود.