شنبه 6 مرداد 1403

حضرت محمد

حضرت محمد

وب‌گاه عرشه آنلاین

در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز دوشنبه 25 تیر 1403 ارائه شده است. در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز دوشنبه 25 تیر 1403 ارائه شده است. دوشنبه, 25 تیر 1403(سرطان) - سال نهنگ /9 محرم 1446 ه. ق /26 حزیران 2335 رومی /15 ژوئیه 2024 م

خبرگزاری تسنیم

فرزندان زبیر نه‌تنها در ماجرای کربلا به یاری امام حسین (ع) نرفتند، بلکه حتی در برابر قیام‌های خونخواهانه آن حضرت ایستادگی می‌کردند. درنهایت هم با کشتن یاران مختار ثقفی، حمام خون به راه انداختند.

وب‌گاه مشرق نیوز

چون «یزید» و یزیدی‌ها را خوب نمی‌شناسیم، گاه و بیگاه در یافتن علت برای رفتار امام حسین (ع) هم درمی‌مانیم.

خبرگزاری تسنیم

جوادی در یادداشت خود تلاش دارد به این پرسش پاسخ دهد که چرا امام حسین (ع) با وجود آنکه مستجاب‌الدعوه بوده‌اند، با دعایشان واقعه کربلا را تغییر نداده اند؟

وب‌گاه مشرق نیوز

انقلاب اسلامی در ایران، با این همه شکوه و آن همه عظمت و... همسایه دیوار به دیوار عاشورای حسینی‌(ع) است. نیست؟! هست! خوب نگاه کن!

وب‌گاه عرشه آنلاین

در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز یکشنبه 24 تیر 1403 ارائه شده است. در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز یکشنبه 24 تیر 1403 ارائه شده است. یکشنبه 24 تیر 1403(سرطان) - سال نهنگ | 8 محرم 1445 ه. ق | 26 حزیران 2335 رومی | 7 ژوئیه 2024 میلادی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دختر شهید رییسی گفت: آیت الله رییسی چه در زمانی که رییس قوه قضاییه و چه در زمانی که رییس قوه مجریه بود، امورات حکومت را فقیهانه دنبال می کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دختر شهید رییسی گفت: آیت الله رییسی چه در زمانی که رییس قوه قضاییه و چه در زمانی که رییس قوه مجریه بود، امورات حکومت را فقیهانه دنبال می کرد.

خبرگزاری تسنیم

«صهبای آگاهی» تصحیح و تحلیلی از اشعار طلوعی گیلانی به کوشش محمود معصومی از سوی انتشارات نیستان منتشر شد.

وب‌گاه عصر ایران

آنطور که یک مطالعه جدید نشان می‌دهد، سنگ‌نوشته‌ای به خط عربی که بر روی تخته‌سنگی در نزدیکی یک مسجد متروکه در عربستان سعودی حک شده، ممکن است توسط «حنظله بن ابی عامر»، یکی از یاران پیامبر اسلام، حکاکی شده باشد.

خبرگزاری تسنیم

اگر امام حسین (ع) می‌گوید «به جای دیگر می‌روم» معنایش این نیست که می‌روم و سکوت می‌کنم. معنایش این هم نیست که می‌روم و آنجا با شما می‌جنگم. امام نه اهل سکوت است، نه اهل جنگ. در بین مسلمین امام اهل دعوت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌در بخشی از نامه آیت‌الله منتظری به سید محمد خاتمی آمده است: جنابعالی از عوارض و عواقب خطرناک تنگ نظری و انحصارطلبی به خوبی مطلعید و خودتان نیز طعم تلخ آن را چشیده‌اید. هرچند جناح خاصی بیشتر به شما علاقه دارند و برای انتخاب شما فعالیت کرده‌اند، ولی در تفویض مسئولیت‌ها و به کارگیری نیرو‌ها فراجناحی فکر کنید و ملاک انتخاب را صلاحیت، تجربه، تعهد، تخصص، لیاقت و قانونمندی اشخاص قرار دهید...

وب‌گاه مشرق نیوز

این روزها، جهان اسلام در سوگ سید شهیدان عالم، حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام و یاران بی‌بدیلش به سوگ نشسته و چشم‌ها در این ماتم عظمی اشکبار و دل‌ها داغدار است.