جمعه 10 فروردین 1403

حضرت محمد

حضرت محمد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یکی از سوالات و شبهاتی که ممکن است برای خیلی از افراد به وجود آید این است که آیا واقعاً اسلام دین آسانی است؟ که در این مطلب قصد داریم به آن اشاره کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصولگرا در یادداشتی نوشت: اکنون که احداث مسجد در پارک قیطریه نقل محافل است، تاریخ مسجد ضرار تداعی بیشتری پیدا می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام یعقوبی گیلانی گفت: حضرت محمد مصطفی (ص) الگو و شاخصه‌ی اصلی انسان قرآنی است که همه زندگی ایشان را قرآن کریم فرا گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد مهاجری در واکنش به تصمیم عجیب شهرداری تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه کنایه زد. محمد مهاجری در واکنش به تصمیم عجیب شهرداری تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه کنایه زد. به گزارش عرشه آنلاین؛ محمد مهاجری، فعال سیاسی اصول‌گرا درباره حواشی ساخت مسجد در پارک قیطریه نوشت: مسجد در روزگاران قدیم نه فقط محل عبادت که مکانی برای رفع و رجوع نیازهای مردم، جایگاهی برای همدلی، و فضایی برای...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قالیباف گفت: هیمنه رژیم صهیونیستی با تمام راهبرد‌های تکنیکی و تاکتیکی در حوزه داخلی و خارجی در همان هفته نخست پس از عملیات طوفان الاقصی فرو ریخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با زیاد النخاله:«هیمنه رژیم صهیونیستی با تمام راهبردهای تکنیکی و تاکتیکی در حوزه داخلی و خارجی در همان هفته نخست پس از عملیات طوفان الاقصی فرو ریخت»

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس با بیان اینکه طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ فلسطین، جهان اسلام و تمام دنیا است، گفت: هیمنه رژیم صهیونیستی با تمام راهبردهای تکنیکی و تاکتیکی در حوزه داخلی و خارجی در همان هفته نخست پس از ع

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: هیمنه رژیم صهیونیستی با تمام راهبردهای تکنیکی و تاکتیکی در حوزه داخلی و خارجی در همان هفته نخست پس از عملیات طوفان الاقصی فرو ریخت و پوشالی بودن این رژیم به صورت کامل، مشهود شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حضرت امام خمینی برای افراد مُسن به ویژه علما و بالاخص کسانی که با ایشان سابقه همنشینی علمی داشتند، احترامی خاص قائل بودند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گیلانی تأکید کرد که روزه فقط به نخوردن و نیاشامیدن نیست بلکه توجه صحیح به روزه و عبادات شرط بندگی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شبکه‌های رادیویی ویژه برنامه‌های متنوعی با مضامین متفاوت همچون اعمال و تحلیل و تفسیر ادعیه شب قدر تدارک دیده است.

وب‌گاه الف

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران با بیان اینکه روز جهانی قدس نماد وحدت مسلمانان جهان علیه رژیم نسل کش صهیونیستی است، مسیرهای دهگانه راهپیمایی روز جهانی قدس را در تهران اعلام و تأکید کرد که تدابیر امنیتی برای این مراسم اتخاذ شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعجاز قرآن یکی از مباحث مهم علوم قرآنی است که به دلایل معجزه بودن قرآن می‌پردازد و در بین متکلمان به عنوان روشن‌ترین دلیل پیامبری حضرت محمد (ص) مطرح است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجری برنامه «خودمونی» گفت: قرآن نور مطلق است و هیچ شکی در آن نیست. آدم‌هایی در سطح کره زمین زندگی می‌کنند، که دل‌های آگاه دارند و می‌توانند نور مطلق را فراگیرند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسگر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به مناسبت ماه مبارک رمضان در این آستان مقدس به سخنرانی پرداخته و گفت: وظیفه ما تبعیت از دستورات امام و ائمه معصومین (ع) است که باید در زندگی خود آنها را جاری کنیم. اگر این اتفاق رخ ندهد همچون کسی هستیم که به بیماری دچار بیماری شده و پزشک برای او نسخه می‌نویسد اما به آن عمل نکرده و...

خبرگزاری تسنیم

راوی دفاع مقدس می گوید: در یادمان عملیات والفجر هشت علاوه بر بیان موضوعات رخ داده در این عملیات از حمله‌هایی می‌گوییم که کمتر به آن پرداخته شده. عملیات‌های دریایی و رزم مستقیم با آمریکا که نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس داشته است.