دوشنبه 28 خرداد 1403

تلفات سنگین نظامیان صهیونیست در نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
تلفات سنگین نظامیان صهیونیست در نوار غزه

ارتش اسرائیل ضمن اذعان به زخمی شدن هشت نظامی دیگر در نبردهای نوار غزه اعلام کرد که شمار نظامیان کشته شده این رژیم از آغاز نبرد طوفان الاقصی به 634 و مجروحان به 555 نظامی رسید.

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در نبردهای 24 ساعت گذشته در نوار غزه 8 سرباز این رژیم مجروح شدند.

الجزیره گزارش داد، ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که از آغاز جنگ در 7 اکتبر سال گذشته تا کنون 634 افسر و نظامی صهیونیست در غزه کشته و 555 نظامی به شدت مجروح شده‌اند.

رسانه‌های فلسطینی و ناظران بی‌طرف معتقدند که آمار نظامیان به هلاکت رسیده و مجروح رژیم صهیونیستی بسیار بیشتر از آمار رسمی اعلام شده از سوی تل آویو است.

رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد که اجساد سه اسیر دیگر خود به نام‌های «حنان یفلونکا»، «میشل نیسنباوم» و «اورین هرناندز» (گردشگر خارجی) را در نوار غزه پیدا کرده است.

ارتش صهیونیستی ضمن اعلام این خبر افزود که با همکاری سرویس‌های امنیت داخلی «شاباک» و یگان «یاهالوم» اجساد این سه اسیر را در جبالیا در شمال نوار غزه پیدا کرده است.

ارتش اشغالگر تأکید کرد که به عملیات‌های نظامی و اطلاعاتی خود برای استرداد همه اسرا از غزه ادامه می‌دهد.

«یائیر لاپید» رئیس مخالفان کابینه فعلی رژیم صهیونیستی گفت که شانس بازگرداندن اسرا از نوار غزه هر روز در حال کاهش است و از کابینه نتانیاهو خواست تا هر کاری که ممکن است برای آزادی آنها انجام دهد.

گفتنی است که ارتش رژیم صهیونیستی با وجود گذشت نزدیک به هشت ماه از جنگ، از طریق عملیات نظامی نتوانسته حتی یک اسیر خود را زنده از نوار غزه بازگرداند.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.