چهارشنبه 18 مهر 1403

تمام تجمع‌ها در خراسان شمالی تعطیل شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تمام تجمع‌ها در خراسان شمالی تعطیل شد

بجنورد - ایرنا - معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا در استان و با هدف مهار همه‌گیری این ویروس، تمامی مکان‌های تجمع و مراسم‌های عروسی و عزا در استان تعطیل خواهد بود.

ولی الله حیاتی، شنبه در حاشیه بازدید از میدانی از وضعیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط اصناف و اقشار مختلف در سطح شهر بجنورد، اظهار داشت: بر این اساس کلیه استخرها، تالارهای پذیرایی و باشگاه های ورزشی در استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است و فعالیت آنها منوط به صدور مجوز از ستاد استانی کرونا خواهد بود.

وی اظهار داشت: از شهروندان استان انتظار داریم به منظور جلوگیری از انتشار کووید 19، پروتکل های بهداشتی را جدی گرفته و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

حیاتی افزود: مردم به جز در موارد ضروری باید از خانه ها بیرون نیایند و هنگام حضور در مکان های عمومی حتما از ماسک استفاده کنند.

وی گفت: نظارت بر نحوه رفتار فعالان صنفی در استان از فردا با سختگیری و جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

وضعیت قرمز شیوع کرونا در شهرستان های بجنورد و گرمه خراسان شمالی از دیروز موجب اتخاذ تصمیمات جدیدی برای مهار این ویروس شده بود که لغو برگزاری نماز جمعه در این 2 شهر از آن جمله بود.

استان خراسان شمالی از اوایل تیرماه از نظر افزایش ابتلای شهروندان به بیماری کرونا در وضعیت هشدارآمیزی به سر می برد و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی این استان از هرگونه اظهار نظری در خصوص وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان طفره می روند.

*س_برچسب‌ها_س*