سه‌شنبه 10 مهر 1403

تمام تلاش نیروهای انقلاب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تمام تلاش نیروهای انقلاب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با اشاره به تشکیل شورای وحدت با حضور تشکل‌های انقلابی و همسو در کشور و استان زنجان گفت: تمام تلاش نیروهای انقلاب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص برنامه‌های این تشکل برای حمایت از داوطلب مورد نظر در انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: تشکیلات انقلابیون و ولایی‌ها و ائتلاف نیروهای اصولگرا تحت عنوان «شورای وحدت» متشکل از تعداد کثیری از بچه‌های انقلابی که درد و دغدغه دین و انقلاب را دارند، شکل گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تشکل‌های انقلابی و همسو با عنوان شورای وحدت به دور هم جمع شده و با داشتن دغدغه‌های مختلف در سطح کشور، برنامه‌های جدی و مفصلی برای انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دارند.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی افزود: اولین حرکت شورای وحدت پس از ثبت‌نام و تایید صلاحیت داوطلبان این است که برای تبلیغات و گرم کردن تنور انتخابات برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، بسیج می‌شوند.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با بیان اینکه فعلا حضور آیت‌اله رئیسی در صحنه به میزان 90 درصد قطعی است، گفت: در این صورت، مشکلی نخواهد بود.

وی اظهار کرد: در صورتی که آیت‌اله رئیسی وارد کارزار انتخابات نشوند، رایزنی‌های دقیق صورت می‌گیرد تا مشخص شود که بنا بر اتفاق نظر بر روی چه گزینه‌ای و با چه شاخص‌هایی خواهد بود.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی با بیان اینکه تشکل‌های انقلابی و همسوی اصولگرا از هم جدا نبوده و در قالب شورای وحدت هستیم، تصریح کرد: در صورت عدم ورود آیت‌اله رئیسی، حرکت دیگری صورت خواهد گرفت.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان در خصوص انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز گفت: در این رابطه نیز به عنوان شورای وحدت، بنا شده که نشستی با تشکل‌های همسو داشته باشیم.

وی با اشاره به مشخص شدن کمیته‌هایی در این زمینه خاطرنشان کرد: کمیته‌ها از بین افراد تایید صلاحیت شده در هیات‌های اجرایی و نظارت، بررسی‌های جامع، بی‌نظر و بی‌غرض را انجام می‌دهند تا برای انتخابات شورای شهر نیز به یک لیست واحد برسیم.

انتهای پیام /