یک‌شنبه 7 تیر 1405

تمام قبوض آب تهران باطل شد / ماجرا چیست؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
تمام قبوض آب تهران باطل شد / ماجرا چیست؟

اقتصادنیوز: قبوض این دوره آب تهران به‌طور کلی ابطال شده است و مشترکان می‌توانند قبوض این دوره را با خیال راحت پرداخت نکنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، در دوره جنگ 12 روزه رژیم خبیث صهیونیستی علیه ایران، به‌منظور جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی به‌عنوان مراجعه مأموران قلابی، مراجعه مأموران آبفا و دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان جهت قرائت کنتورها به خانه‌های مردم ممنوع شد؛ از اینرو قبوض این دوره آب در تهران، به‌صورت علی‌الحساب صادر شد.

شرکت آب و فاضلاب استان تهران در این خصوص در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که "قبوض علی‌الحساب و بر مبنای میانگین مصارف قبلی صادر شده است"

اما گلایه‌های شهروندان از ارقام قبوض و متناسب نبودن آب‌بهای درنظر گرفته شده با میزان مصرف آنها ادامه‌دار شد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که قبوض این دوره آب تهران به‌طور کلی ابطال شده است و مشترکان می‌توانند قبوض این دوره را با خیال راحت پرداخت نکنند تا قبوض جدید بر اساس قرائت کنتورها صادر شود.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید