شنبه 1 اردیبهشت 1403

تمدید محدودیت‌های کرونایی خوزستان تا روز شنبه

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تمدید محدودیت‌های کرونایی خوزستان تا روز شنبه

اهواز - ایرنا - سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: محدودیت‌های قبلی در خوزستان تا فردا شنبه ادامه دارد و تصمیم‌گیری‌های جدید فردا اعلام می‌شود.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، رضا نجاتی جمعه در خصوص ادامه اعمال محدودیت‌ها در خوزستان اظهار داشت: فردا پس از برگزاری نشست ستاد ملی و ستاد استانی مقابله با کرونا، تصمیمات جدید اتخاذ و ابلاغ می‌شود.

وی افزود: بنا بر مصوبه هفته قبل ستادهای ملی و استانی، در استان خوزستان 10 شهرستان در وضعیت نارنجی و 17 شهرستان در شرایط زرد قرار داشته‌اند.

نجاتی ادامه داد: در شهرستان‌های نارنجی ادارات، شرکت‌های دولتی و خصوصی با یک‌سوم کارکنان و مابقی به صورت نوبت‌کاری فعالیت می‌کنند اما ادارات خدمات‌دهنده ضروری مانند بانک‌ها باید با 50 درصد کارکنان در محل کار حاضر باشند، ساعت کاری ادارات و بانک‌ها در اهواز نیز از هشت تا 13:30 خواهد بود.

محدودیت های کرونایی از روز دوم آذرماه در خوزستان اعمال شد و در یک هفته اخیر با خارج شدن خوزستان از وضعیت قرمز محدودیت ها برای شهرهای نارنجی و زرد اعمال شد.

در شهرستان‌های نارنجی مشاغل گروه یک و 2 مجاز به فعالیت ولی مشاغل گروه سه و چهار همچنان تعطیل هستند و در شهرستان‌های زرد مشاغل گروه یک و 2 و سه مجاز به فعالیت و شهرستان‌های گروه چهار همچنان در تعطیلی به سر می برند.

در شهرستان‌های زرد کارکنان ادارات و سازمان‌های دولتی و غیردولتی این شهرستان نیز با دو سوم کارکنان فعالیت کرده و مابقی به صورت نوبت کاری هستند، در ادارات خدمات دهنده همچون بانک‌ها نیز 100 درصد کارکنان باید در محل کار حاضر باشند.

در شهرستان‌های زرد مشاغل گروه یک و 2 و سه مجاز به فعالیت و شهرستان‌های گروه چهار همچنان تعطیل هستند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*