جمعه 31 فروردین 1403

تمهیدات لازم برای انتخابات در استان یزد از ماه‌ها قبل انجام شده بود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تمهیدات لازم برای انتخابات در استان یزد از ماه‌ها قبل انجام شده بود

زارع مدیرکل فناوری ستاد انتخابات استان یزد گفت: اقدامات لازم برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برگزاری انتخابات از ماه‌ها قبل انجام شده بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمدحسین زارع با حضور در ستاد انتخابات استان یزد و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اقدامات لازم برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برگزاری انتخابات از ماه‌ها قبل انجام شده بود اظهار داشت: در سطح استان یزد 966 شعب اخذ رأی ثابت در نظر گرفته که برای تمام این شعب زیرساخت‌های لازم مخابرات فراهم شده است.

وی ادامه داد: استان یزد به علت بسترهای فناوری که داشته در این زمینه کمترین مشکل را داشته و در حال حاضر نیز مشکل خاصی در زمینه سامانه‌های احراز هویت وجود ندارد و به‌صورت آنلاین با ستاد انتخابات کشور متصل هستند.

زارع با بیان اینکه تأخیر حدود 30 دقیقه‌ای بابت شروع سامانه‌های احراز هویت در یزد مربوط به قطعی اینترنت و قطع ارتباط این سامانه‌ها با وزارت کشور بوده است تصریح کرد: در تمامی شعب اخذ رأی دو کاربر رایانه در نظر گرفته شده که به‌صورت چرخشی فرآیند احراز هویت رأی‌دهندگان را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: کاربران احراز هویت دو کار ویژه را انجام می‌دهند که شامل ارسال صورت‌جلسه آغاز و پایان فرآیند رأی‌گیری و همچنین احراز هویت آنلاین رأی‌دهندگان می‌باشد.

انتهای پیام /