شنبه 14 مهر 1403

تنوع نوسانات در بازار خودرو / قیمت کوییک و پژو پارس چند شد؟+ جدول

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
تنوع نوسانات در بازار خودرو / قیمت کوییک و پژو پارس چند شد؟+ جدول

اقتصادنیوز: روایت‌ها از بازار نشان می‌دهد بخش قابل‌توجهی از خودروهای داخلی و مونتاژی شکل کاهشی به خود گرفتند.

عکس: اقتصادنیوز

به گزارش اقتصادنیوز، بررسی قیمت خودروهای داخلی و مو‌نتاژی نشان می‌دهد امروز بازار خودرو روندی نوسانی داشت، با این حال کاهش قیمت در بازار قابل توجه بود.

به گفته فعالان بازار خودرو، امروز نرخ دلار و بازارهای موازی روز خود را کاهشی آغاز کردند، اما در نیمه روز شاهد افزایش قیمت در بازار بودیم که این امر موجب شده تا بازار خودرو هم شکل نوسانی به خود گیرد.

فعالان بازار خودرو به این نکته نیز اشاره می کنند که تنش‌های سیاسی نیز بر نوسانی شدن قیمت در بازار خودرو اثرگذار بوده است و موجب شده تا قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی بالا و پایین شوند.

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس6 دنده توربو»، «پژو i 207 اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل 1402 و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس گزارش خبرنگار اقتصادنیوز، «دنا پلاس6 دنده توربو» در بازار 930 میلیون تومان قیمت خورد. «پژوi 207 اتوماتیک TU5P» هم در بازار 886 میلیونی تومان قیمت‌گذاری شد. به گزارش اقتصادنیوز، امروز «هایما S7پلاس» هم در بازار یک میلیارد و 635 میلیون تومانی شد.

ارزیابی‌ها اما نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار 922 میلیون تومان قیمت خورد. «رانا پلاس» هم در بازار 650 میلیون تومانی شد. اما «پژو پارسLX» مدل 1402 بدون تغییر 870 میلیون تومان قیمت خورد.

 قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل 1402،«کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار 737 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. بررسی قیمت خانواده کوییک هم نشان می‌دهد امروز «کوییک‌R دنده‌ای» مدل 1402 در بازار 420 میلیون تومان شد و «کوییک‌R اتومات» هم در بازار 545 میلیون تومان قیمت خورد، اما «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار 417 میلیون تومان قیمت خورد. به گزارش اقتصادنیوز بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار 423 میلیون تومان قیمت خودرو و «اطلس» هم در بازار 520 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
تنوع نوسانات در بازار خودرو / قیمت کوییک و پژو پارس چند شد؟+ جدول 2
تنوع نوسانات در بازار خودرو / قیمت کوییک و پژو پارس چند شد؟+ جدول 3
تنوع نوسانات در بازار خودرو / قیمت کوییک و پژو پارس چند شد؟+ جدول 4