یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

تهامی: حضور در عزاداری شب‌های قدر برای من افتخار است

خبرگزاری میزان مشاهده در مرجع
تهامی: حضور در عزاداری شب‌های قدر برای من افتخار است

بازیگر سریال «زیر تیغ» گفت: این روز‌ها شاید به دلیل مشغله کاری و ضبط و حضور سر صحنه فیلمبرداری زمان دست خودم نباشد، اما من از گذشته در مراسم شب‌های قدر شرکت کرده ام و این روز‌ها هم اگر فرصتی باشد و سر کار نباشم با عشق به شب‌زنده داری می‌پردازم.

کوروش تهامی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به فرارسیدن شب‌های قدر و عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام علی (ع) درخصوص علاقه شخصی خود برای حضور در مراسم شب‌های قدر گفت: این روز‌ها شاید به دلیل مشغله کاری و ضبط و حضور سر صحنه فیلمبرداری زمان دست خودم نباشد، اما من از گذشته در مراسم شب‌های قدر شرکت کرده ام و این روز‌ها هم اگر فرصتی باشد و سر کار نباشم با عشق به شب‌زنده داری می‌پردازم.

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

بازیگر فیلم «رگ خواب» درباره شب‌های قدر افزود: اگر سر فیلمبرداری اثر خاصی نباشم در ادامه به مراسم شب زنده داری شب‌های قدر خواهم رفت و کمی خلوت می‌کنم. البته دو سال گذشته به دلیل دوران اوج کرونا این موضوع میسر نشده و امیدوارم هر چه زودتر با پایان یافتن کامل بیماری کرونا مردم بتوانند با آرامش خیال به این مراسم عزاداری بپردازند.

وی با اشاره به حضور در مراسم شب‌های قدر از کودکی خود افزود: ما در محله خودمان واقع در نیاوران همیشه همراه پدر از کودکی به مراسم شب‌های قدر می‌رفتیم و می‌خواهم اگر خدا بخواهد امسال هم برای این مراسم به محله قدیمی خودمان بروم.

تهامی با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت علی (ع) خاطرنشان کرد: من هم به نوبه خود شهادت امام اول شیعیان امام علی (ع) را به تمامی دوستداران و دلدادگان آن حضرت تسلیت عرض می‌کنم. اگر زنده باشم هر ساله و همیشه در شب‌های قدر به عزاداری و خلوت با خدا مشغول خواهم بود. این حضور همواره برای من افتخاری بزرگ است.