یک‌شنبه 18 شهریور 1403

تهران

تهران

وب‌گاه ورزش سه

فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌های جداگانه به 7 هیئت فوتبال، بر رفع نواقص ورزشگاه‌های معرفی شده 7 تیم لیگ برتری تا پیش از برگزاری هفته پنجم تأکید کرد.

وب‌گاه فرارو

شهرداری تهران اعلام کرد: «از صبح امروز طرح ترافیک 1403 برای خبرنگاران در پایتخت فعال شده است.»

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان اورژانس استان تهران با اشاره به انتقال 5469 بیمار و مصدوم توسط آمبولانس‌ها به مراکز درمانی گفت: 2770 تماس معادل 4.5 درصد کل تماس‌ها مزاحمت تلفنی برای اورژانس استان تهران بوده است.

خبرگزاری تسنیم

با توجه به درخواست‌های مکرر متقاضیان در سراسر کشور، مهلت نام‌نویسی و ارسال آثار برای شرکت در نخستین جشنواره موسیقی گروه نوازی استان تهران تمدید شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود پزشکیان در پیامی با تسلیت درگذشت مادر گرامی شهیدان سرافراز غلامرضا، حجت و عبدالرضا عباسی بنه، از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده علو درجات را طلب کرد.

خبرگزاری دانشجو

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار فراخوان «پانزدهمین» دوره این رویداد سینمایی را در چهار بخش «رقابت اصلی جشنواره»، «فیلم‌ما»، «اکران مردمی» و «جوایز مردمی» اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد آشنا به خاطر بدهی 900 میلیون تومانی، زن میانسال را فریب داد و جانش را گرفت اما خیلی زود لو رفت و دستگیر شد. همشهری آنلاین: مرد آشنا به خاطر بدهی 900 میلیون تومانی، زن میانسال را فریب داد و جانش را گرفت اما خیلی زود لو رفت و دستگیر شد. این پرونده از روز چهارم شهریور امسال گشوده شد. آن روز مرد میانسالی به اداره پلیس رفت و از ناپدید شدن همسر 53 ساله اش خبر داد. وی گفت: من و همسرم فهیمه...

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های موسمی در 12 استان از جمله تهران طی امروز تا دوشنبه 19 شهریور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیرارسلان مطهری با مدیران باشگاه ملوان به توافق رسید و در لیگ بیست‌وچهارم در جمع شاگردان مازیار زارع کارش را دنبال خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس استان تهران با اشاره به انتقال 5469 بیمار و مصدوم توسط آمبولانس‌ها به مراکز درمانی گفت: 2770 تماس معادل 4.5 درصد کل تماس‌ها مزاحمت تلفنی برای اورژانس استان تهران بوده است.

وب‌گاه گسترش

گزارش تغییرات معاملات بازار مسکن در شهر تهران برای مرداد ماه سال 1403 حاکی از آن است که تعداد آپارتمان‌های مسکونی معامله شده به 3.7 هزار واحد رسیده است که نسبت به ماه گذشته 3.0 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

مجموعه تفریحی ورزشی شهید محمدرضا ملاباقری، با مساحتی حدود 2880 مترمربع، پس از 7 سال مجدداً به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری تسنیم

برنامه مسابقات تیم خاتون بم در مرحله دوم لیگ قهرمانان بانوان آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می شود، مشخص شد.

خبرگزاری اکو نیوز