جمعه 27 مهر 1403

تهران

تهران

وب‌گاه الف

دو بازیکن خارجی تیم فوتبال پرسپولیس که در تعطیلات لیگ برتر ایران برای استراحت به کشورهای خود سفر کرده بودند، بامداد فردا (پنجشنبه) به تهران باز خواهند گشت.

خبرگزاری مهر

جمعی از خبرنگاران، شخصیت‌ها و مدیران ارشد رسانه‌های سوریه امروز با حضور در خبرگزاری مهر و روزنامه تهران تایمز با مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر دیدار و گفت‌وگو کردند.

خبرگزاری دانشجو

معاون فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاهها از مغایرت و اختلاف شیوه نامه جدید انضباطی با آیین نامه شورای عالی انقلاب فر هنگی خبر داد و گفت: در همین راستا با وزارت علوم و بهداشت مکاتباتی شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشگاه تهران در پیامی خطاب به مسعود پزشکیان خواستار فرصتی برای ایراد سخن و بیان دیدگاه خود در جلسه با رئیس جمهور شد. در متن این پیام منتشر شده در شبکه ایکس (توئیتر) آمده است: «جناب آقای دکتر پزشکیان! چند ماه پیش که در دانشگاه حضور داشتید، متأسفانه به دلیل برخی محافظه‌کاری‌ها، فرصتی برای صحبت به تشکل‌های دانشجویی داده نشد. با توجه...

خبرگزاری تسنیم

تیم والیبال پیشکسوتان توابع تهران با پیروزی مقابل گلستان نام خود را به‌عنوان قهرمان رقابت‌های پیشکسوتان ایران ثبت کرد.

خبرگزاری تسنیم

مراسم افتتاح 16 سوییت ملاقات خصوصی و کلنگ‌زنی سالن ملاقات عمومی در مرکز نگهداری بهبودیافتگان از اعتیاد (سروش) با حضور فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم فولاد سیرجان ایرانیان در نخستین دیدار خود در این مسابقات موفق به شکست پیکان پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تاجرنیا گفت: دولت دکتر پزشکیان و وزیر محترم کشور حتماً این موضوع را لحاظ می‌کنند که استاندارانی که در استان‌ها قرار می‌گیرند، بتوانند حداکثر همکاری را با مجموعه‌های مختلف و ازجمله نمایندگان مجلس داشته باشند.

وب‌گاه ورزش سه

لیگ برتر بسکتبال در حالی از فردا استارت می خورد که اتفاقات عجیبی در حاشیه آن در حال رقم خوردن است.

وب‌گاه فرارو

خبرگزاری مهر

مدیر کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران از تهیه سریال دوقلوها جهت آموزش موضوعات شهری به کودکان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران پیرامون عدم تخصیص تریبون به تشکل‌های دانشجویی و اعمال محدودیت برای حضور دانشجویان در جلسه دانشجویی رئیس جمهور پیامی منتشر کرد. در متن این پیام آمده است: «جناب آقای پزشکیان، متاسفانه با خبر شدیم که حضور روز شنبه شما در دانشگاه تهران با محدودیت هایی نظیر عدم تخصیص تریبون به تشکل های دانشجویی و کارت ورود به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حبیب‌الله آیت‌اللهی که نقاش و پژوهشگر متولد سال 1313 شیراز در شیراز بود، درگذشت.

خبرگزاری مهر

تیم فوتبال استقلال تهران پس از سه روز استراحت و بدون حضور بازیکنان ملی پوش، تمرین خود را از سر گرفتند.

خبرگزاری تسنیم

ضرغامی می‌گوید که شلیک ایران مستقیم، دقیق و قاطع ایران به تل‌آویو نهایت شجاعت و اقتدار ایران را نشان داد و عملیات وعده صادق 2 با توجه به ویژگی های بارزی که داشت، جام اخلاق و شجاعت را همزمان کسب کرده است.