یک‌شنبه 1 مهر 1403

تهران

تهران

وب‌گاه خبر آنلاین

برخلاف ادعای شهرداری مبنی بر بازگشت تابلوها به موزه امام علی (ع)، مدیر روابط عمومی این موزه اعلام کرده هنوز تابلوها به این موزه بازنگشته‌اند.

وب‌گاه الف

وزیر صمت می‌گوید در حال برنامه‌ریزی برای افزایش تولید خودرو هستیم و با خودروسازان گفت‌و‌گوهایی داشته‌ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی ایران ایر گفت: اولین پرواز زائران عمره فردا صبح از فرودگاه امام خمینی (ره) به مدینه منوره انجام خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرگئی شویگو دبیر شورای امنیت روسیه که به تهران سفر کرده است سه‌شنبه 27 شهریور 1403 با علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه ورزش سه

یک ایرانی تجربه خود از کاوش در خیابان‌ها و کوچه پس کوچه‌های بخارا را به شکل شیوایی با چاشنی تماشای یک بازی فوتبال در خلال جام جهانی به تصویر کشیده است.

وب‌گاه ورزش سه

خروج ایوب العملود در اواخر دیدار مقابل الاهلی عربستان به دلیل مصدومیت، از اکنون نگرانی بزرگی را بابت احتمال غیبت این بازیکن در جدال با استقلال شکل داده است.

وب‌گاه فرارو

کاپیتان اسبق استقلال با چند روز تاخیر به ایران باز می‌گردد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در ایام میلاد باسعادت پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد (صلی‌الله‌علیه‌وآله) و حضرت امام جعفر صادق (علیه‌السلام) مراسم جشن بزرگ و خانوادگی هفته وحدت با حضور قاری گرانقدر آقای حامد شاکرنژاد؛ مولودی خوانی آقایان عبدالرضا هلالی و سیدمحمدرضا نوشه‌ور؛ اجرای سرود توسط آقایان محمد اصفهانی، علی‌اکبر قلیچ و پیام عزیزی و نیز با حضور حجت الاسلام سیدرضا موسوی...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

آبی‌پوشان پایتخت به دنبال جذب یک مهاجم آفریقایی هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با صدور حکمی از سوی معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، «مجید فراهانی» به عنوان معاون هماهنگی و پیگیری این نهاد منصوب شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پرسپولیس شب گذشته در اولین دیدار لیگ نخبگان در ورزشگاه شاهزاده فیصل برابر الاهلی قرار گرفت و در یک بازی جذاب و نفسگیر با یک گل شکست خورد. در نیمه دوم این بازی ایوب العملود به یک باره احساس درد کرد و آسیب دیدگی او به شکلی بود که کادرفنی برای جلوگیری از تشدید مصدومیت بلافاصله او را تعویض کردند و سعید صادقی به بازی رفت. پس از این تعویض اجباری وحید امیری...

وب‌گاه ورزش سه

کاروان پرسپولیس یک روز بعد از بازی برابر الاهلی به تهران بازگشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر گردشگری دولت سیزدهم از مسئولیت هلدینگ سیاحتی بنیاد مستضعفان کناره‌گیری کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با صدور حکمی مجید فراهانی را به عنوان معاون هماهنگی و پیگیری نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان