یک‌شنبه 1 مهر 1403

تهران

تهران

خبرگزاری مهر

رئیس فدراسیون فوتبال در نشست وزیر ورزش و جوانان با مدیران کل استان‌ها، روسای هیات‌های فوتبال، مدیران ورزشگاه‌ها و مسئولان باشگاه‌ها نکات مهمی را مطرح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور تعمیق و تقویت روابط و همکاری‌ها میان ایران و روسیه را باعث کاهش اثربخشی تحریم‌ها و اقدامات ناعادلانه علیه دو کشور دانست و گفت: روابط میان تهران و مسکو در مسیری دائمی، مستمر و ماندگار توسعه خواهد یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مسعود پزشکیان بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در دیدار آقای «سرگئی شویگو» دبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه با اشاره به سوابق سازنده روابط دو کشور تصریح کرد: دولت چهاردهم همکاری‌ها و اقدامات در حال انجام در مسیر ارتقای سطح روابط دو کشور را با جدیت دنبال خواهد کرد. رئیس جمهوری اسلامی ایران تعمیق و تقویت روابط و همکاری‌ها میان ایران و روسیه را باعث کاهش اثربخشی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشریه پولیتیکو اعلام کرد که اکثر کشورهای اتحادیه اروپا و کمیسیون اروپا موافق تمدید دوره تمدید تحریم‌ها برای دارایی‌های مسدود شده روسیه توسط این اتحادیه هستند.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با شروع فصل پاییز و در آستانه بازگشایی مدارس، شبکه‌های سیما برنامه‌هایی مرتبط با جشن آغاز سال تحصیلی را تولید و پخش می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

آیین اختتامیه سومین دوره جشنواره ملی صدای سخن با حضور معاون صدا، دبیر جشنواره و مدیر رادیو فرهنگ، فرهیختگان کشوری، مدیران و برنامه‌سازان در استودیو هشت معاونت صدا برگزار و برگزیدگان معرفی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر شورای امنیت روسیه با احمدیان در تهران دیدار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

زاینده‌رود، قلب تپنده اصفهان و نماد حیات در منطقه مرکزی ایران، در سایه سوء مدیریت و خشکسالی‌های پیاپی رو به نابودی است. آیا این رود افسانه‌ای به خاطره‌ای در دل خاک خواهد پیوست؟!

خبرگزاری مهر

دبیر شورای امنیت ملی روسیه در جریان سفر به تهران با علی اکبر احمدیان دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد در امور یمن گفت: برقراری آتش بس و توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نقشی موثر در کاهش تنش و برقراری آرامش در منطقه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«سرگئی شایگو» دبیر شورای امنیت ملی روسیه امروز (سه‌شنبه 27 شهریور) بر اساس دستور «ولادیمیر پوتین» و به منظور پیگیری توافقات انجام شده در سفر علی اکبر احمدیان، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی به سن پترزبورگ وارد تهران شد.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با برگزاری سومین رزمایش نبی‌اکرم (ص)، ششمین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت یگان ویژه فاتحین 29 شهریور با حضور خانواده معظم شهدا برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال تهران با عقد قراردادی راهی نساجی مازندران شد.

خبرگزاری مهر

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: راه اندازی دانشکده پزشکی قانونی برگ برنده‌ای برای سازمان است که می‌توان در قالب آن نیروهای توانمند و مناسب را در پزشکی قانونی جذب کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: همکاری و تعامل سازنده بین دو مجموعه دستگاه قضایی و وزارت جهاد کشاورزی در همه استان‌ها موجب جهش در سند دار شدن اراضی کشاورزی شده است.

وب‌گاه الف

با وجود گران شدن قیمت انواع مختلف نان متاسفانه برخی نانوایی‌های متخلف هنوز به رویه اشتباه خود ادامه می‌دهند.