یک‌شنبه 1 مهر 1403

تهران

تهران

وب‌گاه ورزش سه

خوان کارلوس گاریدو در خیابان‌های تهران روزهایی را به یاد می‌آورد که برای اولین بار به عنوان سرمربی ویارئال بی در کانون توجهات قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

با وجود شکست در هفته نخست لیگ نخبگان آسیا، درویش و اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از سرمربی الجزایری سرخپوشان تمجید کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

به مناسب گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران؛ 10 نمایش که با حمایت این اداره کل و همکاری دبیرخانه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران تولید شده‌اند؛ در قالب فصل‌واره ایثار، در شهرستان‌های استان اجرا می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

مسابقات بین‌المللی هوش مصنوعی رایان با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری و دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه گسترش

تصویری از استوری ستاره سادات قطبی را مشاهده بفرمایید. در این عکس وی نمایی از دزدان خانه اش را به نمایش گذاشته است.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی منچسترسیتی درباره وضعیت تیمش پیش از بازی با اینتر در دور اول لیگ قهرمانان اروپا سخن گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی ایران ایر خبر داد که اولین پرواز زائران حج عمره فردا صبح از فرودگاه امام خمینی انجام خواهد شد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی ایران ایر گفت: اولین پرواز زائران حج عمره فردا صبح از فرودگاه امام خمینی (ره) به مدینه منوره انجام خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیشکسوت استقلال گفت: نمی‌خواهم ارزش برد بچه‌های تیم را کم کنم اما قطعاً تیم الغرافه با توجه به وضعیت بد چمن ورزشگاه نمی‌توانست آن بازی همیشگی‌اش را ارائه بدهد.

وب‌گاه الف

سخنگوی ایران ایر گفت: اولین پرواز زائران حج عمره فردا صبح از فرودگاه امام خمینی (ره) به مدینه منوره انجام خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

با اعلام رسمی سازمان لیگ فوتسال، لیگ برتر زنان از ششم مهرماه آغاز خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار ارز و طلا امروز تحت تأثیر عوامل متعدد داخلی و خارجی از جمله انتظارات پیرامون تصمیمات فدرال رزرو و نوسانات جهانی قیمت طلا قرار داشت. در شرایط کنونی، رابطه معکوس بین دلار و اونس طلا همچنان به عنوان یکی از مؤثرترین عوامل در نوسانات قیمتی عمل می‌کند. به علاوه، فشار کمبود نقدینگی در پایان ماه و تصمیمات دستوری بازارساز باعث شده تحلیل‌های تکنیکال کارایی کمتری داشته باشند....

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پیشین اتحادیه بارفروشان گفت: افزایش قیمت خیار به دلیل گرمای هوا بود که بار بوته‌ها را کاهش داد؛ علاوه‌بر اینکه خیار یزد هم به بازار نیامد و با تاخیر مهر ماه عرضه می‌شود.