جمعه 30 شهریور 1403

تهران

تهران

وب‌گاه ورزش سه

مربی نساجی از انگیزه بازیکنان این تیم برای موفقیت برابر استقلال و دستیابی به اعتماد به نفس لازم در ادامه مسیر می‌گوید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت بر ابلاغ و الزام رعایت استانداردهای 85گانه برای خودروهای تولیدی و مونتاژی تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در این خبر تصاویری از طرح تازه دیوارنگاره جدید میدان انقلاب را مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری تسنیم

بنیانگذار صنعت کشت بافت گیاهی در کشور گفت: امروزه در ایران نیز مانند سایر کشور های پیشرفته برای احداث باغات گردو یا نخلستان‌ها و جایگزینی (واکاری) درختان گردو و خرما با درختان پیر و یا بی‌ثمر از صنعت کشت بافت استفاده می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با تصویب لوایج مربوط به FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام، دلار نیز با کاهش قیمت چشمگیری روبرو می‌شود و از طرف دیگر مشکلات مربوط به نقل و انتقالات پولی و مالی ایران با جهان نیز حل خواهد شد. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از احتمال تصویب FATF در این نهاد بالادستی تصمیم گیری خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ با تصویب لوایج مربوط به FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام، دلار نیز با کاهش قیمت چشمگیری روبرو...

وب‌گاه خبر آنلاین

همچنین طی روز پنجشنبه (29 شهریور) در بخش‌های غربی و جنوبی گاهی وزش باد نسبتا شدید، خیزش گرد و خاک محلی یا انتقال گرد و خاک از استان‌های همجوار و کاهش دید افقی همچنین طی روزهای آینده در مناطق شمالی به‌ویژه در ارتفاعات، رگبار پراکنده، باران و گاهی رعد و برق مورد انتظار خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال می‌گوید، کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست همزمان برگزار نشدن بازی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان مخالفت کرده است.

خبرگزاری مهر

سرپرست دادسرای ناحیه 27 تهران به همراه جمعی از قضات و دادیاران به پرونده 50 مددجوی زندان زنان رسیدگی کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر شورای ترافیک پایتخت از ممنوعیت ورود و تردد خودروهای اداری تمام مدیران اجرایی استان تهران به خطوط ویژه (اتوبوسرانی و بی آر تی) خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 3 نفر دیگر از عاملان قتل شرور غرب تهران، خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هادی حق‌بین معاون شهردار تهران در بازدید از کارخانه آسفالت در شادآباد تهران ضمن تقدیر از زحمات بی‌دریغ کارکنان در حوزه تولید آسفالت گفت: نهضت تولید بیش از 1.5 میلیون تن آسفالت سال 1402 در شهرداری تهران، حاصل زحمات بی وقفه و هماهنگی تنگاتنگ و مستمر یک تیم توانمند بود. وی در ادامه با اشاره به افزایش تولید آسفالت در 6 ماه ابتدایی سال جاری نسبت به...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های رادیویی به مناسبت 17 ربیع‌الأول برنامه‌های متنوعی را روانه آنتن خواهد کرد که از مهمترین آنها می‌توان به «بهارجان»، «ترنم وحدت»، «جانا محمد»،«مژده که عید اومده»، «مهر ماندگار»، «پیامبر رحمت»، «میلاد عشق»،«مهمانی خورشید» و... اشاره کرد.

وب‌گاه ورزش سه

محمدمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره محل میزبانی تیم ملی فوتبال ایران از قطر ارائه کرده است.

خبرگزاری مهر

معاون شهردار تهران از عبور میزان تولید آسفالت از مرز یک میلیون و 100 هزار تن در 6 ماه نخست سال جاری خبر داد.