جمعه 30 شهریور 1403

تهران

تهران

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس دیوان عالی کشور: حتی یک دادگاه خانواده به شکلی که قانون تعیین کرده نداریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تردد خودروهای اداری تمام مدیران اجرایی استان تهران در خطوط ویژه ممنوع شد.

وب‌گاه گسترش

یک بازپرس از دادسرای جرایم رایانه‌ای تهران در خصوص پرونده‌های متعدد با شاکیان زیاد اظهار داشت: در یکی از این پرونده‌ها با نزدیک به 2 هزار شاکی روبرو هستیم و چندین میلیون دلار از دارایی‌های مردم به هدر رفته است.

خبرگزاری مهر

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز در بازار طلای تهران به 44 میلیون و 125 هزار تومان رسید.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک سنگین و بارش باران در محورهای شمالی کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای ترافیک استانداری تهران گفت: با هماهنگی که در اوایل جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان صورت گرفت، موقتاً ورود تمام مدیران استانی به خطوط ویژه ممنوع شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی گفت: اکنون در 50 شهر از 20 استان کشور و بیش از 180 دفتر، خدمات الکترونیک قضایی سیار ارائه می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رییس دیوان عالی کشور گفت: حتی یک دادگاه خانواده به شکلی که قانون تعیین کرده نداریم چراکه قانونگذار دادگاه خانواده را ترکیبی از قاضی و مشاور و طرح پرونده با شرایط خاص می‌داند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مقام مسئول کارگری، گفت: در گذشته، دولت‌ها سالی یکبار حقوق‌ها را افزایش می‌دادند، ولی اکنون شرایط اقتصادی به گونه‌ای است که تعیین یکبار در سال نمی‌تواند پاسخگوی هزینه‌های زندگی کارگران و حتی بازنشستگان باشد. یک مقام مسئول کارگری، گفت: در گذشته، دولت‌ها سالی یکبار حقوق‌ها را افزایش می‌دادند، ولی اکنون شرایط اقتصادی به گونه‌ای است که تعیین یکبار در سال نمی‌تواند پاسخگوی هزینه‌های زندگی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی گلایه مدیرعامل سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از وضعیت کیفیت خودروهای داخلی و مونتاژی و درخواست برای احیای شورای سیاست‌گذاری خودرو، وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز بر ابلاغ و الزام رعایت استانداردهای 85گانه برای خودروهای تولیدی و مونتاژی و البته وارداتی، تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فراخوان پذیرش دانشجوی بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری تخصصی (بدون آزمون - استعداد درخشان) سال تحصیلی 1404-1403 خاص دانشکدگان علوم و فناوری‌های میان رشته‌ای دانشگاه تهران اعلام شد. در این اطلاعیه آمده است؛ بنا به درخواست دانشکدگان علوم و فناوری‌های میان رشته‌ای و بر اساس مجوز ایجاد رشته و پذیرش دانشجو از طریق آزمون سراسری در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهرداری تهران از تغییر ساعت کاری میادین و بازار‌های میوه و تره بار خبر داد.

خبرگزاری مهر

مدیر سامانه خودنویس وزارت راه با بیان اینکه تاکنون از یک میلیون قرارداد اجاره در این سامانه به ثبت رسیده، خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت بر ابلاغ و الزام رعایت استانداردهای 85گانه برای خودروهای تولیدی و مونتاژی تاکید کرد.