جمعه 30 شهریور 1403

تهران

تهران

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) طرح تازه دیوارنگاره میدان انقلاب تهران با اشاره به شعار «علی حب النبی» رونمایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش باران در جاده‌های شمالی کشور و ترافیک نیمه‌سنگین در این محور خبر داد.

وب‌گاه گسترش

مردم تهران امروز از ساعت 16:30 با تجمع جلوی درب سفارت لبنان در ایران با اهدای شاخه گل به شهدا و زخمی‌های حادثه تروریستی روز گذشته لبنان ابراز همدردی خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: سرپرست شستا در انتهای دوران ریاست جمهوری شهید رئیسی توافقنامه‌ای را امضاء کرده است که به قول خودش حدود 3 میلیارد دلار است! با چه مجوزی؟

وب‌گاه گسترش

انتقال پایتخت از تهران یک تصمیم اساسی و پیچیده است که نیازمند تحلیل‌های دقیق و برنامه‌ریزی جامع می‌باشد. مجلس شورای اسلامی به‌عنوان نهاد قانون‌گذاری باید با دقت به این موضوع پرداخته و تمامی جوانب آن را مد نظر قرار دهد.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای آغاز سال تحصیلی را اعلام کرد.

وب‌گاه ورزش سه

مدافع شناخته نساجی مازندران قراردادش با این باشگاه را فسخ کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری از اراذلی که به تازگی توسط پلیس دستگیر شده‌اند، منتشر شده است که از نکات جالب توجه آن تتوهای این افراد است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران ضمن تشریح برنامه‌های این سازمان در استقبال از ماه مهر و بازگشایی مدارس، گفت: والدین نسبت برچسب سرویس مدارس دقت داشته باشند.

خبرگزاری مهر

دادستانی تهران علیه منتشر کننده خبر بکارگیری 200 مشاور برای وزیر دولت اعلام جرم کرد و پرونده جهت رسیدگی به شعبه بازپرسی ارجاع شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که توجه‌ها به اخبار سیاسی و تصمیمات اقتصادی معطوف شده، بازار ارز و طلا با تمرکز بر سفر رافائل گروسی به تهران و پیش‌بینی‌های مربوط به نرخ بهره فدرال رزرو، روند خود را دنبال می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس دیوان عالی کشور: حتی یک دادگاه خانواده به شکلی که قانون تعیین کرده نداریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تردد خودروهای اداری تمام مدیران اجرایی استان تهران در خطوط ویژه ممنوع شد.

وب‌گاه گسترش

یک بازپرس از دادسرای جرایم رایانه‌ای تهران در خصوص پرونده‌های متعدد با شاکیان زیاد اظهار داشت: در یکی از این پرونده‌ها با نزدیک به 2 هزار شاکی روبرو هستیم و چندین میلیون دلار از دارایی‌های مردم به هدر رفته است.