جمعه 30 شهریور 1403

تهران

تهران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آذرخش مکری گفت: مصرف حشیش، گل و ماری‌جوانا در بین جوانان زیاد شده و جایگزین نوع سنتی شده است و ایجاد حس کاذب برای آنها به وجود می‌آورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست دانشگاه تهران با بیان اینکه بخشی از دانشجویان ممکن است گلایه‌هایی داشته باشند، گفت: باید از موضع عدل و انصاف همه اقداماتمان را مورد بازنگری قرار بدهیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گرمای بی‌سابقه مردادماه امسال سبب شد تا 9 تالاب مهم ایران از جمله تالاب انزلی خشک شود. گرمای بی‌سابقه مردادماه امسال سبب شد تا 9 تالاب مهم ایران از جمله تالاب انزلی خشک شود. به گزارش عرشه آنلاین9 تالاب مهم در ایران گرمای مرداد امسال را تاب نیاوردند و به طور کامل خشک شدند. گزارش سازمان هواشناسی از رکوردشکنی دمای هوا در بسیاری از نقاط ایران از جمله مناطق، شرق، جنوب شرق و مرکزی ایران طی...

خبرگزاری تسنیم

سرپرست دانشگاه تهران امیدآفرینی و نشاط را دو ماموریت اصلی خود در آغاز سال تحصیلی این دانشگاه اعلام کرد و گفت: امید آفرینی و ایجاد نشاط نیاز به بازنگری در بخشی از اقدامات ما در دانشگاه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که انفجار دستگاه های ارتباطی (پیجرها) در لبنان نیازمند تحقیقات و رسیدگی بین المللی دارد.

وب‌گاه تابناک

وب‌گاه عرشه آنلاین

رقابت عشقی دو جوان بر سر یک دختر جوان 19 ساله که کارگر یک آشپزخانه بود، متهم است جوانی همسن خودش را به قتل رسانده، چون می‌خواسته با دختر مورد علاقه او رابطه برقرار کند. رقابت عشقی دو جوان بر سر یک دختر جوان 19 ساله که کارگر یک آشپزخانه بود، متهم است جوانی همسن خودش را به قتل رسانده، چون می‌خواسته با دختر مورد علاقه او رابطه برقرار کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پلیس تهران از دستگیری اراذل و برهم زنندگان نظم عمومی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران نسبت به آنچه "سیاست های دوگانه و انتصابات جناحی در کرسی ریاست دانشگاه تهران" عنوان داشته با انتشار پیامی واکنش نشان داد. متن این پیام منتشر شده در شبکه اجتماعی x به شرح زیر است: سیاست‌های دوگانه و معامله با احکام دانش‌جویان برای تثبیت کرسی ریاست دانشگاه امری مذموم و بی‌ثمر بوده و دانشگاه تهران را تبدیل به دستاویزی...

خبرگزاری مهر

بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال تهران با عقد قراردادی راهی نساجی مازندران شد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از بارش باران رگباری و تگرگ، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در برخی نواحی گردوخاک خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کوین یامگا که به دلیل مصدومیت از ناحیه چشم از لیست تیم فوتبال استقلال تهران کنار گذاشته شده بود با انتشار پستی در فضای مجازی از هواداران این تیم خداحافظی و برای آنها آرزوی بهترین‌ها را کرد. یامگا در پیام خود نوشت: «هواداران عزیز استقلال،‌ای کاش این لحظه این‌قدر زود فرا نمی‌رسید، اما متأسفانه امروز روزی است که باید خداحافظی کنم. از شما بابت اینکه...

خبرگزاری مهر

معاون عملیات پلیس راهور پایتخت تمهیدات ترافیکی ویژه جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی در پی احتمال تشدید فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق کشور و احتمال طغیان رودخانه‌ها و لغزندگی جاده‌ها هشدار هواشناسی سطح نارنجی صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس تحلیل الگو‌های همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی آسمان استان تهران امروز (28 شهریور) صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر و وزش باد و در نواحی پرتردد شهری در بعضی ساعات غبار رقیق محلی، افزایش نسبی بعضی آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود. همچنین طی روز پنجشنبه (29 شهریور) در بخش‌های غربی و جنوبی...

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی 3 تذکر به مسئولان اجرایی کشور، نسبت به حادثه تروریستی لبنان هشدار دادند.