جمعه 30 شهریور 1403

تهران

تهران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا سلطانی مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی در چهارمین نشست هم‌اندیشی نمایندگان دفاتر خدمات الکترونیک قضائی با تبریک و تهنیت میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد: آنچه در کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی اتفاق می‌افتد، حاصل کار گروهیِ اعضای هیئت مدیره و اعتماد و اطمینان ریاست مرکز آمار و فناوری...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آذربایجان در یک قدمی تحقق خواسته‌های خود است، زیرا ایالات متحده و غرب ارمنستان را برای باز کردن کریدور زنگزور تحت فشار قرار داده‌اند.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: «در پی وقوع یک سرقت مسلحانه و زورگیری در اتوبان یاسینی، کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با انجام عملیات پیچیده و هوشمندانه موفق به شناسایی و دستگیری اعضای یک باند حرفه‌ای سارق شد.»

خبرگزاری مهر

نخستین گام‌ها برای تبدیل کارکن اساسی به کوچه گالری در پی بازدید شهردار منطقه 12 از خانه پدری جلال‌آل‌احمد برداشته شد.

وب‌گاه فرارو

انتقال پایتخت از تهران یک تصمیم مهم و پیچیده است که نیازمند بررسی‌های دقیق و برنامه‌ریزی جامع است. مجلس شورای اسلامی به‌عنوان نهاد قانون‌گذاری باید با دقت به این موضوع پرداخته و تمامی جوانب آن را مورد توجه قرار دهد.

وب‌گاه الف

درحالی متوسط درآمد سالانه خانوارهای شهری به 256 میلیون تومان رسیده که خانوارهای تهرانی می‌توانند با پس‌انداز بخشی از این درآمد پس از 177 سال خانه‌دار شوند.

خبرگزاری مهر

کوین یامگا مدافع تیم فوتبال استقلال تهران با انتشار پستی در فضای مجازی از این باشگاه خداحافظی کرد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی گفت: در حال حاضر در 50 شهر از 20 استان کشور و بیش از 180 دفتر، خدمات الکترونیک قضایی سیار ارائه می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

پرسپولیس در برنامه فشرده خود با حداقل تمرین باید برابر آلومینیوم قرار بگیرد.

خبرگزاری مهر

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای تمهیدات پلیس جهت مدیریت ترافیک هفته اول مهر ماه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

زنی جوان برای فرار از دست راننده‌ای که قصد آزار و اذیت او را داشت، خودش را به مردن زد.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای ترافیک استانداری تهران گفت: با هماهنگی که در اوایل جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان صورت گرفت، موقتاً ورود تمام مدیران استانی به خطوط ویژه ممنوع شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حفظ و تمدید اعتبار گواهینامه‌های سیستم IMS و انرژی شرکت پتروشیمی جم، مهر تأییدی بر پایبندی این مجموعه عظیم به استانداردهای بین‌المللی و تعهد به بهبود مستمر در عرصه‌های مدیریتی و انرژی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

پافشاری مسعود پزشکیان بر طرح انتقال پایتخت، این موضوع را بار دیگر در افکار عمومی مطرح کرد.

خبرگزاری مهر

عضو کمیته حمایت از انقلاب مردمی فلسطین گفت: اقدام تروریستی صهیونیست‌ها در لبنان از مصادیق اقدام به کشتار دسته جمعی است و مقابله با اقدامات تروریستی این رژیم ضروری است.