جمعه 30 شهریور 1403

تهران

تهران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست جدید دانشگاه تهران گفت: ما دو مأموریت مهمی که برای آغاز سال تحصیلی تعریف کرده‌ایم، امید و نشاط است.

خبرگزاری تسنیم

دبیر سابق انجمن صنفی بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران گفت: روزانه حدود 20 میلیارد تومان گردش مالی در این صنعت وجود دارد که حدود 40 درصد آن در اختیار کالاهای وارداتی قاچاق است.

وب‌گاه الف

بازار سرمایه پس از چند روز کاهش که تا 25 شهریور ادامه داشت، در روزهای اخیر مثبت شده است؛ امروز هم شاخص کل با افزایش 12 هزار و 923 واحد به رقم دو میلیون و 97 هزار واحد رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نوید محمدزاده هنرمند سینمایی کشورمان با انتشار استوری از برد تیم محبوب خود استقلال تمجید کرد. نوید محمدزاده هنرمند سینمایی کشورمان با انتشار استوری از برد تیم محبوب خود استقلال تمجید کرد. به گزارش عرشه آنلاین نوید محمدزاده بازیگر سینما در کشورمان بار‌ها از علاقه خود نسبت به تیم استقلال صحبت کرده است. این چهره سینمایی کشورمان، پس از دیدار تیم‌های استقلال و الغرافه و برد این تیم یک استوری...

وب‌گاه ورزش سه

سرخپوشان ایران امروز یک جلسه تمرین 75 دقیقه‌ای را پشت سر گذاشتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احسان مؤمنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص نحوه تمهیدات پلیس برای ترافیک هفته اول مهر ماه، گفت: با توجه به تجربه سال گذشته، با شناسایی 65 نقطه محور‌های بزرگراهی که سال گذشته گره ترافیکی بود، از ابتدای صبح در هفته اول مهر ماه تیم‌های گشت در این مناطق حضور خواهند داشت. وی ادامه داد: در روز اول مهر ماه که بازگشایی مدارس است، اکثر...

وب‌گاه گسترش

سارا فلاحی در نشست علنی روز سه‌شنبه، 27 شهریور مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به وزرای کشور، امور خارجه و اطلاعات و رئیس سازمان اطلاعات سپاه گفت: «لطفاً کمک کنید تا از ورود بی‌رویه اتباع غیرمجاز خارجی جلوگیری شود.»

وب‌گاه گسترش

محمدعلی مقصودلو، عموی تتلو، اعلام کرد که حکم امیرحسین مقصودلو صادر شده و او از سلول انفرادی به بند عمومی منتقل شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر شورای ترافیک پایتخت از ممنوعیت ورود و تردد خودروهای اداری تمام مدیران اجرایی استان به خطوط ویژه خبر داد.

خبرگزاری مهر

دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با مصدومیت مواجه هستند و امروز هم زیر نظر پزشکان به تمرین پرداختند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

فرهنگسازی برای سفر تنها در حد شعار باقی مانده است اگر هر یک از دستگاهها نقش خود را در آگاهی بخشی به مردم در حیطه وظایف خود بدانند، شاهد حجم انبوه مسافرتها در بازه زمانی کوتاه نخواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هاشمی گفت: عدم پرداخت تسهیلات 800 میلیون تومانی زمینه‌ساز کند شدن روند ساخت پروژه‌ها شده که پیگیری این موضوع باید در دستور کار بانک مرکزی قرار گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان