دوشنبه 26 شهریور 1403

تهران

تهران

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی در پی فعالیت سامانه بارشی در نیمه شمالی کشور و احتمال آب‌گرفتگی معابر، لغزندگی جاده‌ها و سقوط اشیا از ارتفاعات، برای 8 استان کشور هشدار هواشناسی سطح زرد صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک فعال اقتصادی ضمن گلایه از تصمیم مجلس در باره تعطیلی پنجشنبه ها گفت: می‌خواستند بخش خصوصی را کوچک بشمارند و نشان دهند که هر تصمیمی بخواهند بدون توجه به مطالبات سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی انجام خواهند داد که البته چنین هم کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از اول فروردین ماه تا 26 شهریور ماه امسال 31 میلیارد و 822 میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابلا صادرات و خدمات تامین شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در هفتاد و پنجمین نشست معاونان دانشجویی که در دانشگاه تهران برگزار شد گفت: سعی ما بر این است که دانشجویی گرسنه نخوابد. وی ادامه داد: صندوق رفاه دانشجویان در سه حوزه فعالیت اصلی می‌کند یکی در حوزه وام‌های دانشجویی است و تلاش می‌کنیم هر کسی را معاونان دانشجویی تأیید کردند پوشش بدهیم. رئیس صندوق...

وب‌گاه فرارو

ارتکاب قتل با استفاده از سلاح گرم در میان مرتکبان جنایت نسبت به گذشته افزایش داشته است؛ با یک جستجوی ساده در نوار گوگل، بخش حوادث رسانه‌ها می‌توان به این موضوع پی برد. این درحالی است که تهیه و حمل سلاح گرم در ایران جرم است. با این حال برخی افراد به راحتی آن را تهیه و حمل می‌کنند و در بعضی مواقع با استفاده از این سلاح مرتکب قتل می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه گسترش

مردی 40 ساله پس از جدایی از همسرش، فرزندانش را به او نداد و در اقدامی هولناک، آن‌ها را با اسلحه شکاری به قتل رساند و سپس خودکشی کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از انهدام باند خانوادگی اخلال در نظام اقتصادی و فرار مالیاتی در شرق تهران خبرداد و گفت: کارشناسان میزان فرارمالیاتی کشف شده را بیش از 850 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود پزشکیان وارد محل برگزاری نخستین نشست خبری‌اش شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

پزشکیان در نخستین نشست خبری گفت: ارتباط ما با روسیه و چین و کشورهایی که در تحریم ناجوانمردانه علیه ایران [شرکت نکردند]، بسیار خوب بوده و این را با قدرت ادامه خواهیم داد.

خبرگزاری مهر

معاون توسعه و امور فنی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از تلاش این مجموعه برای به کارگیری نمادهای معماری ایرانی - اسلامی در میادین و بازارهای شهرداری تهران خبر داد.

وب‌گاه الف

بازار سرمایه پس از افت چهار روز قبل، امروز در سومین روز هفته مثبت شد؛ به طوری که شاخص کل با افزایش 2000 واحد به رقم دو میلیون و 67 هزار واحد رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان