شنبه 31 شهریور 1403

تهران

تهران

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی تابستان در جاده‌های شمال آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه شهر از نظر فیزیکی و ساختاری غالباً خشک، سیاه و خشن است، گفت: روحیه شهر و شهروندان باید ملایم و مهربانانه باشد و در این راستا باید از تمامی هنرها و نمادهای زیبایی در شهر استفاده کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به برادران قرارگاه خاتم الانبیا (ص) برنخورد، آزادراه شمال که جای خود دارد، حتی سازه مقدس مصلا از صدر انقلاب تا امروز به پایان نرسیده است. چقدر پروژه های عاجل و بی‌مطالعه را کلنگ زده و زمینش را سیمانی ریخته اند و رها کرده اند؟ به برادران قرارگاه خاتم الانبیا (ص) برنخورد، آزادراه شمال که جای خود دارد، حتی سازه مقدس مصلا از صدر انقلاب تا امروز به پایان نرسیده است. چقدر پروژه های عاجل و...

خبرگزاری تسنیم

برای پاسخ به سؤالات پرتعداد و برخی ابهامات اعضای صندوق هنر به ویژه خبرنگاران عضو این صندوق درباره نحوه عقد قرارداد صندوق هنر با شرکت‌های بیمه‌ای، نحوه محاسبه و تعیین قیمت طرح‌های بیمه تکمیلی این صندوق گفتگویی با مدیرعامل صندوق اعتباری هنر داشتیم.

وب‌گاه فرارو

مهاجم ایرانی اینتر در بازی اول این تیم در لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از اجرای طرح ایمن‌سازی بزرگراه‌های شهید ستاری و شهید فهمیده خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شادی مالکی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به تمهیدات این سازمان در استقبال از ماه مهر و شروع سال تحصیلی جدید اظهار کرد: با توجه به کاهش زمان انتظار مسافران تاکسی پایتخت به گونه‌ای برنامه‌ریزی کردیم که بخشی از تاکسی‌های گردشی و تاکسی‌هایی که در خطوط با مسافران کم فعال هستند وارد 40 خطی که مورد شناسایی قرار گرفته و...

خبرگزاری تسنیم

درحالی متوسط درآمد سالانه خانوارهای شهری به 256 میلیون تومان رسیده که خانوارهای تهرانی می‌توانند با پس‌انداز بخشی از این درآمد پس از 177 سال خانه‌دار شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با نزدیک شدن به تعطیلی آخر هفته نرخ کرایه‌سواری بین شهری دچار نابسامانی شده و در برخی مسیرها قیمت‌های بالایی از مسافران دریافت می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان عمومی و انقلاب شادگان در استان خوزستان از دستگیری متهم اصلی در شهادت مامور پلیس که در ماجرای تیراندازی موتورسواران مسلح به ماموران پلیس دست داشت خبر داد دادستان عمومی و انقلاب شادگان در استان خوزستان از دستگیری متهم اصلی در شهادت مامور پلیس که در ماجرای تیراندازی موتورسواران مسلح به ماموران پلیس دست داشت خبر داد به گزارش عرشه آنلاین مأموران گشت پاسگاه انتظامی آبشار شهرستان شادگان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با تبریک فرا رسیدن میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اعلام کرد: شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار از ساعت 8 تا 13 باز و آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل سلامت شهرداری تهران با اشاره به اهمیت جوانی جمعیت گفت: ما سه فرزندی را کامل نمی‌دانیم و خانواده‌ها و زوجین باید به سمت چهار فرزندی بروند.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران برنامه‌های این سازمان را در استقبال از مهر و بازگشایی مدارس تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتبال جوانان ایران در مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر 20 سال آسیا با تیم‌های ملی لائوس، مغولستان و هندوستان در گروه G بازی خواهد کرد. رضا غندی پور در این مسابقات به دلیل سرباز بودن و دریافت نکردن مجوز خروجش توسط باشگاه ملوان غایب است. از این رو لیست نهایی بازیکنان تیم ملی فوتبال جوانان برای حضور در این مسابقات مشخص شد: دروازه‌بان‌ها آرشا شکوری،...

خبرگزاری تسنیم

شهردار منطقه دو از راه‌اندازی نخستین بوستان کودک در سال جاری خبر داد.